فرماندار بهارستان: رفع آسیبهای اجتماعی و ارتقای زیرساختهای آموزشی نیازمند حمایت و اعتبارات ویژه است
🔹فرماندار بهارستان در جلسه شورای اجتماعی شهرستان با تأکید بر شرایط خاص جمعیتی این منطقه، بر ضرورت مدیریت و کاهش آسیبهای اجتماعی، توسعه فضاهای آموزشی، افزایش سرانههای ورزشی و تفریحی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، تأکید و تحقق آنها را نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و ملی عنوان کرد.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa