#پای_کار_ایران
برپایی میز خدمت شبانه مسئولان بهارستانی در شهر گلستان
🔹میز خدمت مسئولان شهرستان بهارستان در محل تجمعات مردمی با حضور روسای تعدادی از ادارات شهرستان برگزار شد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ مجتبی نام آور مسئول بازرسی فرمانداری در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: هدف از برگزاری میز خدمت کاهش فاصله مردم و مسئولان و تحقق حقوق شهروندی، بستری برای گفتگوی چهرهبهچهره و پیگیری مستقیم مطالبات شهروندان است.
🔹در جریان این برنامه، مسئولان اجرایی شهرستان با حضور در جمع مردم، به صورت چهرهبهچهره پای صحبت شهروندان نشسته، دغدغههای آنان را استماع کرده و نسبت به راهنمایی، ارائه راهکار و ارجاع موارد مرتبط به دستگاههای ذیربط اقدام میکنند.
🔺لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa