ملاقاتهای مردمی، مسیر تقویت اعتماد و همبستگی در شهرستان بهارستان
🔹فرماندار بهارستان در ادامه برگزاری جلسات ملاقات عمومی با شهروندان، بر اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، شناسایی دقیق مسائل و مطالبات محلات و تحقق رویکرد دولت وفاق ملی در زمینه اعتمادسازی، وحدت و همبستگی اجتماعی تأکید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ در ادامه برنامههای مستمر ارتباط مستقیم با مردم، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان به همراه معاونین خود در جلسه ملاقات عمومی این هفته، با ۱۹ نفر از شهروندان شهرستان دیدار و به بررسی مسائل، درخواستها و مشکلات آنان پرداخت.
🔹فرماندار بهارستان در حاشیه این دیدارها با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه مسئولان با مردم اظهار داشت: ملاقاتهای مردمی یکی از مؤثرترین راههای آگاهی از مسائل و دغدغههای شهروندان و شناخت دقیق مشکلات محلات مختلف شهرستان است که میتواند به تصمیمگیری بهتر و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات عمومی کمک کند.
🔹وی افزود: دولت وفاق ملی بر پایه اعتمادسازی، همدلی، وحدت و تقویت سرمایه اجتماعی شکل گرفته و بر همین اساس، شنیدن مستقیم سخنان مردم و پیگیری مطالبات آنان از اولویتهای اصلی مجموعه مدیریتی شهرستان به شمار میرود.
🔹شرفی خاطرنشان کرد: حضور مستمر مردم در این جلسات، ضمن افزایش تعامل میان شهروندان و مسئولان، زمینهساز ارتقای رضایتمندی عمومی و حل مؤثرتر مسائل شهرستان خواهد بود و فرمانداری بهارستان با جدیت پیگیر درخواستها و مشکلات مطرح شده در این ملاقاتها است.
🔺 به ما بپیوندید:
|ایتا|، |روبیکا|، |بله|، |آپارات|، |پرتال خبری|