ملاقاتهای مردمی، مسیر تقویت اعتماد و همبستگی در شهرستان بهارستان
🔹فرماندار بهارستان در ادامه برگزاری جلسات ملاقات عمومی با شهروندان، بر اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، شناسایی دقیق مسائل و مطالبات محلات و تحقق رویکرد دولت وفاق ملی در زمینه اعتمادسازی، وحدت و همبستگی اجتماعی تأکید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ در ادامه برنامههای مستمر ارتباط مستقیم با مردم، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان به همراه معاونین خود در جلسه ملاقات عمومی این هفته، با ۱۹ نفر از شهروندان شهرستان دیدار و به بررسی مسائل، درخواستها و مشکلات آنان پرداخت.
🔹فرماندار بهارستان در حاشیه این دیدارها با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه مسئولان با مردم اظهار داشت: ملاقاتهای مردمی یکی از مؤثرترین راههای آگاهی از مسائل و دغدغههای شهروندان و شناخت دقیق مشکلات محلات مختلف شهرستان است که میتواند به تصمیمگیری بهتر و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات عمومی کمک کند.
🔹وی افزود: دولت وفاق ملی بر پایه اعتمادسازی، همدلی، وحدت و تقویت سرمایه اجتماعی شکل گرفته و بر همین اساس، شنیدن مستقیم سخنان مردم و پیگیری مطالبات آنان از اولویتهای اصلی مجموعه مدیریتی شهرستان به شمار میرود.
🔹شرفی خاطرنشان کرد: حضور مستمر مردم در این جلسات، ضمن افزایش تعامل میان شهروندان و مسئولان، زمینهساز ارتقای رضایتمندی عمومی و حل مؤثرتر مسائل شهرستان خواهد بود و فرمانداری بهارستان با جدیت پیگیر درخواستها و مشکلات مطرح شده در این ملاقاتها است.
🔺 به ما بپیوندید:
|ایتا|، |روبیکا|، |بله|، |آپارات|، |پرتال خبری|
ضربالاجل فرماندار بهارستان برای تعیینتکلیف لکه های صنعتی
🔹فرماندار بهارستان با تأکید بر ضرورت تسریع در ساماندهی لکههای صنعتی شهرستان، از آغاز فرآیند اجرایی تعیینتکلیف چهار لکه صنعتی مصوب این شهرستان خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبدالحمید شرفی در جلسه ستاد ساماندهی لکههای صنعتی شهرستان، با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و رفع موانع فعالیت واحدهای صنعتی، اظهار داشت: ساماندهی لکههای صنعتی از مطالبات دیرینه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان منطقه است که سالها به دلیل تعدد دستگاههای مسئول و پیچیدگیهای اجرایی با کندی مواجه بود.
🔹وی افزود: در راستای سیاستهای دولت چهاردهم برای تسهیل فعالیتهای اقتصادی و با پیگیریهای استانداری تهران، ۳۸ لکه صنعتی در سطح استان شناسایی و مصوب شده که چهار لکه از این تعداد در شهرستان بهارستان قرار دارد.
🔹شرفی تصریح کرد: تعیینتکلیف این لکهها زمینه فعالیت قانونمند واحدهای تولیدی، بهرهمندی از خدمات و زیرساختهای مورد نیاز، دسترسی به تسهیلات و توسعه ظرفیتهای تولیدی را فراهم خواهد کرد.
🔹فرماندار بهارستان با صدور دستور به دستگاههای اجرایی مرتبط، خواستار آغاز فوری اقدامات قانونی و اجرایی شد و گفت: تمامی دستگاههای مسئول موظفاند در چارچوب وظایف خود، روند ساماندهی لکههای صنعتی را با جدیت دنبال کرده و گزارش اقدامات را بهصورت مستمر ارائه کنند.
🔹وی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی لکههای صنعتی اقدامی مؤثر در حمایت از تولید، افزایش شفافیت اقتصادی، کاهش مشکلات زیستمحیطی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه بهارستان است.
|عضویت|