ضربالاجل فرماندار بهارستان برای تعیینتکلیف لکه های صنعتی
🔹فرماندار بهارستان با تأکید بر ضرورت تسریع در ساماندهی لکههای صنعتی شهرستان، از آغاز فرآیند اجرایی تعیینتکلیف چهار لکه صنعتی مصوب این شهرستان خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبدالحمید شرفی در جلسه ستاد ساماندهی لکههای صنعتی شهرستان، با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و رفع موانع فعالیت واحدهای صنعتی، اظهار داشت: ساماندهی لکههای صنعتی از مطالبات دیرینه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان منطقه است که سالها به دلیل تعدد دستگاههای مسئول و پیچیدگیهای اجرایی با کندی مواجه بود.
🔹وی افزود: در راستای سیاستهای دولت چهاردهم برای تسهیل فعالیتهای اقتصادی و با پیگیریهای استانداری تهران، ۳۸ لکه صنعتی در سطح استان شناسایی و مصوب شده که چهار لکه از این تعداد در شهرستان بهارستان قرار دارد.
🔹شرفی تصریح کرد: تعیینتکلیف این لکهها زمینه فعالیت قانونمند واحدهای تولیدی، بهرهمندی از خدمات و زیرساختهای مورد نیاز، دسترسی به تسهیلات و توسعه ظرفیتهای تولیدی را فراهم خواهد کرد.
🔹فرماندار بهارستان با صدور دستور به دستگاههای اجرایی مرتبط، خواستار آغاز فوری اقدامات قانونی و اجرایی شد و گفت: تمامی دستگاههای مسئول موظفاند در چارچوب وظایف خود، روند ساماندهی لکههای صنعتی را با جدیت دنبال کرده و گزارش اقدامات را بهصورت مستمر ارائه کنند.
🔹وی در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی لکههای صنعتی اقدامی مؤثر در حمایت از تولید، افزایش شفافیت اقتصادی، کاهش مشکلات زیستمحیطی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه بهارستان است.
|عضویت|