11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقد این #تلاوت #سید_حسنین رو دوست دارم🪐
جایی که اوج میگیره>>>>>🕊
اول اینکه اینا ۲ تا چیز جدا از همن کلا😂
ربطی ندارن بهم
والا اعتکافو بزن تو اینترنت توضیح میده قشنگ، بخوام خلاصه بگم از روز تولدت امام علی ینی ۱۳ رجب تا ۱۵ رجب ، این سه روزو تو مسجد میمونن و روزه میگیرن و یه سری اعمال مستحبی انجام میدن..🌱
محفلم که یه برنامه س ماه رمضون پخش میشه و محور برنانه قرآنه و قبل افطارم پخش میشه و باعث میشه ثانیه ها زودتر بگذره و گشنگی رو تو ماه رمضون حس نکنی✔️😂
.
ببین اون روزی که من رفتم میشد گوشی برد
اگه تا الان سر فیلم گرفتن عاصی نشده باشن اوکیه
یه چیز مهممم🌀
زود راه بیفت حتما حتما مخصوصا اگه سانس دوم برداشتی چون شب ترافیکه
یادته که اون روز من یه ساعت دیر رسیدم و داشتم سکته میکردم😂
دیگه اینکه یه جایی بشین که بتونی درست ببینی
من اون دفعه تقریبا پشت حاج حامد بودم و درست ایشونو نمیدیدم از بس کله نفر جلوییم گنده بود🤌🏻
سیدم هی میرفت پشت اقای قاسمیان درست دیده نمیشد😂
زود بری همه اینا حله
خوش بگذرهه حسابی❤️
#دی ماهِ ماعم اینگونه گذشت🌿
.
از اونجایی که آدم عکس بگیری نیستم و بدون آمادگی اومدم عکسام محدوده💘🥲😂
انشاءالله بهمن پر بار میام😔🔪
ازین دوراهیا بریم؟⚡️🦕
بنویسین ببینیم به کجا میرسیم🚶🏻
فقط نگین حاج حامد یا سید که از زندگی لفت میدم😭😂
https://daigo.ir/secret/2173028198
داییمو ترجیح میدم👍
.
سخت شد🥲😂
خاله
.
مشهد جاییه که واقعا احساس میکنم مث خونه مون میمونه>>🪐
ینی اصن وقتی تنهایی پیاده میرم حرم، نصف شب، زیارت، بعدش تو صحن میشینم، بارون میاد، یه حس حال خوب کن قشنگی داره..🥲🥲🥲
کربلا اینجوریه که
معمولا اربعین میریم، گرمه سخته؛ ولی کل راهو باعشق میری✨
وقتی بعد ۴۰ روز دلتنگی میرسی به بین الحرمینش، گنبدو میبینی، وقتی میری توی حرم، میری تو صف زیارت .. :)))🫀
میدونی احساسی که توی هر کدوم از این شهر ها تجربه میکنی زمین تا آسمون باهم فرق داره و قابل قیاس نیس
ولی توی هردو تا حرم ، بهترین و قشنگ ترین حال دنیا رو تجربه میکنی🤍
اون حس سبکی که میگن رو به شخصه بعد زیارت هردوشون تجربه کردم و با هیچ حسی توی دنیا عوضش نمیکنم🕊>>>