eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
اول اینکه اینا ۲ تا چیز جدا از همن کلا😂 ربطی ندارن بهم والا اعتکافو بزن تو اینترنت توضیح میده قشنگ، بخوام خلاصه بگم از روز تولدت امام علی ینی ۱۳ رجب تا ۱۵ رجب ، این سه روزو تو مسجد میمونن و روزه میگیرن و یه سری اعمال مستحبی انجام میدن..🌱 محفلم که یه برنامه س ماه رمضون پخش میشه و محور برنانه قرآنه و قبل افطارم پخش میشه و باعث میشه ثانیه ها زودتر بگذره و گشنگی رو تو ماه رمضون حس نکنی✔️😂 . ببین اون روزی که من رفتم میشد گوشی برد اگه تا الان سر فیلم گرفتن عاصی نشده باشن اوکیه یه چیز مهممم🌀 زود راه بیفت حتما حتما مخصوصا اگه سانس دوم برداشتی چون شب ترافیکه یادته که اون روز من یه ساعت دیر رسیدم و داشتم سکته می‌کردم😂 دیگه اینکه یه جایی بشین که بتونی درست ببینی من اون دفعه تقریبا پشت حاج حامد بودم و درست ایشونو نمیدیدم از بس کله نفر جلوییم گنده بود🤌🏻 سیدم هی میرفت پشت اقای قاسمیان درست دیده نمیشد😂 زود بری همه اینا حله خوش بگذرهه حسابی❤️
اقا ماهم یه "دی ماه خود را چگونه گذراندید"ِ مون نشه؟
ماهِ ماعم اینگونه گذشت🌿 . از اونجایی که آدم عکس بگیری نیستم و بدون آمادگی اومدم عکسام محدوده💘🥲😂 انشاءالله بهمن پر بار میام😔🔪
نمـــاز" بدون شرح🤌🏻🕊
ازین دوراهیا بریم؟⚡️🦕 بنویسین ببینیم به کجا میرسیم🚶🏻 فقط نگین حاج حامد یا سید که از زندگی لفت میدم😭😂 https://daigo.ir/secret/2173028198
داییمو ترجیح میدم👍 . سخت شد🥲😂 خاله . مشهد جاییه که واقعا احساس میکنم مث خونه مون میمونه>>🪐 ینی اصن وقتی تنهایی پیاده میرم حرم، نصف شب، زیارت، بعدش تو صحن میشینم، بارون میاد، یه حس حال خوب کن قشنگی داره..🥲🥲🥲 کربلا اینجوریه که معمولا اربعین میریم، گرمه سخته؛ ولی کل راهو باعشق میری✨ وقتی بعد ۴۰ روز دلتنگی میرسی به بین الحرمینش، گنبدو میبینی، وقتی میری توی حرم، میری تو صف زیارت .. :)))🫀 میدونی احساسی که توی هر کدوم از این شهر ها تجربه میکنی زمین تا آسمون باهم فرق داره و قابل قیاس نیس ولی توی هردو تا حرم ، بهترین و قشنگ ترین حال دنیا رو تجربه میکنی🤍 اون حس سبکی که میگن رو به شخصه بعد زیارت هردوشون تجربه کردم و با هیچ حسی توی دنیا عوضش نمیکنم🕊>>>
کرم درون👏🏻😂😂 میدونی مشکلم با این سوال چیه اینکه خیلی سوال کلیه ینی خب مثلا بگو تلاوت کدومو بیشتر دوست داری( که در اون صورت عمرا بتونم انتخاب کنم😂 ) ولی اخه شخصیت دوتاشون واسم جالبهه😭💘
که اینطوور میزان اهمیت دهیتون به حرفامو یادم میمونه💔😔😂
🫂❤️ . راستشو بخوام بگم تلاوت حاج حامد رو بیشتر گوش میدم چون متناسب با هر آیه یه آهنگ و لحن مناسبی داره که همیشه آدمو به وجد میاره💫 تلاوت از سیدحسینین هم گوش میدم، یه سری از تلاوت هاشون جدا محشره🌱 اما لحن و آهنگ خوندنشون خیلی اوقات شبیه همه و با یه مقام میخونن غالبا . اره بابا اصن انقد ناراحت شدم که الان ریموت میکنم از کانال😔😔😂(اخه دختر چرا باید ناراحت بشمم🫂) . شخصیت تو رو دوست دارم که انقد مُصِرّی😂