ازین دوراهیا بریم؟⚡️🦕
بنویسین ببینیم به کجا میرسیم🚶🏻
فقط نگین حاج حامد یا سید که از زندگی لفت میدم😭😂
https://daigo.ir/secret/2173028198
داییمو ترجیح میدم👍
.
سخت شد🥲😂
خاله
.
مشهد جاییه که واقعا احساس میکنم مث خونه مون میمونه>>🪐
ینی اصن وقتی تنهایی پیاده میرم حرم، نصف شب، زیارت، بعدش تو صحن میشینم، بارون میاد، یه حس حال خوب کن قشنگی داره..🥲🥲🥲
کربلا اینجوریه که
معمولا اربعین میریم، گرمه سخته؛ ولی کل راهو باعشق میری✨
وقتی بعد ۴۰ روز دلتنگی میرسی به بین الحرمینش، گنبدو میبینی، وقتی میری توی حرم، میری تو صف زیارت .. :)))🫀
میدونی احساسی که توی هر کدوم از این شهر ها تجربه میکنی زمین تا آسمون باهم فرق داره و قابل قیاس نیس
ولی توی هردو تا حرم ، بهترین و قشنگ ترین حال دنیا رو تجربه میکنی🤍
اون حس سبکی که میگن رو به شخصه بعد زیارت هردوشون تجربه کردم و با هیچ حسی توی دنیا عوضش نمیکنم🕊>>>
🫂❤️
.
راستشو بخوام بگم تلاوت حاج حامد رو بیشتر گوش میدم چون متناسب با هر آیه یه آهنگ و لحن مناسبی داره که همیشه آدمو به وجد میاره💫
تلاوت از سیدحسینین هم گوش میدم، یه سری از تلاوت هاشون جدا محشره🌱
اما لحن و آهنگ خوندنشون خیلی اوقات شبیه همه و با یه مقام میخونن غالبا
.
اره بابا اصن انقد ناراحت شدم که الان ریموت میکنم از کانال😔😔😂(اخه دختر چرا باید ناراحت بشمم🫂)
.
شخصیت تو رو دوست دارم که انقد مُصِرّی😂
همش همش، واقعا همش💫
اگه بخوام صرفا چیزی ک الان یادمه رو بگم اون تلاوت معروف سوره یوسف، آیه ۱۹
وگرنه همشون عالیه
.
باز این یه چیزی😂
شمس القراء🌚
.
عاشقتونم؛ ول نمیکنید😂
- حاجی
- اینو جواب دادم
- اصن این حرفا چیه😭😂
- اینو دیگه اجازه بده بگم هر۲🤣فقط وقتایی که همو میکوبن بعد یه دفعه میبینن که عه اقای ابولقاسمی هست چرا به خودمون بزنیم، و میریزن سر حاج احمد🥲😂
- جنبه هردو۲۰✔️😎