منم دقیقا تو همین وضعیت گیر کردم😂
فردا صب ثبت نام کردم، ولی هنوز زنگ نزدن
ببین میتونیم یه کار کنیم
من توی فرم ثبت نام زده بودم ۹ نفریم ولی الان قراره ۴ نفر باشیم، تو بهم بگو چند نفرین که اگه به من زنگ زدن من بگم که مثلا همون ۹ نفریم
البته اگه توهم ضبط صبح ثبت نام کرده باشی🌚
.
اره منم بهمنم😂😎
.
حتما، پست بعد میزارم🌱
پن:مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/1010
بچه هایی که برا فرداظهر ثبت نام کردین و هنوز قطعی نشده؛
اگه امشب به من زنگ بزنن و قطعی بشه میتونین به عنوان همراه من بیاین
من ۵ تا همراه دیگه میتونم با خودم بیارم✔️
الانم اومدیم یه جا که تو صحنه نیست
صرفا یه تلویزیون گذاشتن که میتونیم ببینیم برنامه رو