بچه هایی که برا فرداظهر ثبت نام کردین و هنوز قطعی نشده؛
اگه امشب به من زنگ بزنن و قطعی بشه میتونین به عنوان همراه من بیاین
من ۵ تا همراه دیگه میتونم با خودم بیارم✔️
الانم اومدیم یه جا که تو صحنه نیست
صرفا یه تلویزیون گذاشتن که میتونیم ببینیم برنامه رو
عه چقد بهمنی داریم اینجا
.
چطورمگه😂
.
اره همون شبی که رفتم واسه امروز ثبت نام کردم
.
تیپشون با شب قدر پارسال متفاوت بود
ینی کت شلوار و اینا نبود
حاجی تیپ جالب توجهی داشت😂👌
.
اره ولی خب میگم از تو تلویزیون اونجا
۱۰ دیقه دیدیم دیگه برگشتیم
.
از ۲۱ دی شروع شده
ولی به ترتیب نمیگیرنا
ینی مثلا اینطوری نیست که روز آخر ضبط دقیقا ضبطِ ۳۰ ماه رمضون باشه
قاطی میگیرن