الانم اومدیم یه جا که تو صحنه نیست
صرفا یه تلویزیون گذاشتن که میتونیم ببینیم برنامه رو
عه چقد بهمنی داریم اینجا
.
چطورمگه😂
.
اره همون شبی که رفتم واسه امروز ثبت نام کردم
.
تیپشون با شب قدر پارسال متفاوت بود
ینی کت شلوار و اینا نبود
حاجی تیپ جالب توجهی داشت😂👌
.
اره ولی خب میگم از تو تلویزیون اونجا
۱۰ دیقه دیدیم دیگه برگشتیم
.
از ۲۱ دی شروع شده
ولی به ترتیب نمیگیرنا
ینی مثلا اینطوری نیست که روز آخر ضبط دقیقا ضبطِ ۳۰ ماه رمضون باشه
قاطی میگیرن
ولی حق داشتن راه ندن
استودیو پرررررر آدم بود
خیلیا رو زمین نشسته بودن
خلاصه اگه میخواین برین این روزا برا ضبط خیلیی زود برین وگرنه پر میشه🚶🏻♂
نه با شماره شخصی زنگ نمیزنن
.
اقاا اقا مرد حساب
اون ایموجیا چی میگن؟😔😂
.
دیر
۲ و نیم رسیدم