eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
340 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
الان دیگه دارم با محفل خداحافظی میکنم🚶🏻‍♂ انشاءالله یه وقت دیگه **
ضبط واسه شب قدر بود
عه چقد بهمنی داریم اینجا ‌. چطورمگه😂 . اره همون شبی که رفتم واسه امروز ثبت نام کردم . تیپشون با شب قدر پارسال متفاوت بود ینی کت شلوار و اینا نبود حاجی تیپ جالب توجهی داشت😂👌 . اره ولی خب میگم از تو تلویزیون اونجا ۱۰ دیقه دیدیم دیگه برگشتیم . از ۲۱ دی شروع شده ولی به ترتیب نمیگیرنا ینی مثلا اینطوری نیست که روز آخر ضبط دقیقا ضبطِ ۳۰ ماه رمضون باشه قاطی میگیرن
ینی باحال بود😂 چی بگم اخه لباس پوشیده بودن دیگه🤣 سیدم عبا پوشیده بود نبینین میخندم اینا خنده عصبیه اعصابم خورد شد نتونستیم بریم تو . فعلا نه . لباسس😂😂 ‌‌. الان تو سوالت چی بود؟😭😂 پیامای ناشناس خیلی گُنگه
ولی حق داشتن راه ندن استودیو پرررررر آدم بود خیلیا رو زمین نشسته بودن خلاصه اگه میخواین برین این روزا برا ضبط خیلیی زود برین وگرنه پر میشه🚶🏻‍♂
خیلی بد شانسم نه؟ . یه حس کرم ریزی جالبی بهم دست داده که منم نمیتونم دستشو رد کنم🤝💀 ببین داداشم تیپش خیلی عادی بود و حتی یه بخشیش تکراری بود ولی یه چیز جدید اضافه شده بود😂😂 الان از توضیحای مسخره ای که دارم میدم درحال جر خوردنم ولی بخوام اسپویل نکنم همینطوری فقط میتونم بگم😭🤣 . 🤌🏻
نه با شماره شخصی زنگ نمیزنن . اقاا اقا مرد حساب اون ایموجیا چی میگن؟😔😂 . دیر ۲ و نیم رسیدم
اره همین دو دیقه پیش دیدم شعور بعضیا حرف واسه گفتن نمیزاره ‌. میبینی تروخدا😔😂 . عه، خب همین شماره ای بود که دوستمون فرستاد؟
تو هیچی نیستی جز یه خستگی درکن☕️ :/
سلام عزیزم حتما میگم ولی کی اینو گفته؟😐 امروز در حد اون ۳۰ ثانیه ای که دیدمشون سرحال بودن