جوری که بچه هامون به بالا وصلن:🕶😂
.
نه داداش تورو نمیگم، دومین پیام اون اسکرین شاتو بخون👆🏻
بعدم یه چیزی بگم
الان مثلا سید مریضه
خیلی مسئله طبیعیه
فک کن ۳۰ روز هرروز ۱۲ ساعت یا حتی بیشتر سرکار باشی
معلومه که مریض میشی
بعدم دور از جون یه بیماری ثعبالعلاج نیس ک
سرماخوردگی ساده س
دوروز بعد تمومه🙌🏻
پس نفس عمیق بکشید به زندگیتون ادامه بدید🫂😂
تقریبا یه ربع پیش تموم شد برنامه
خوشحالم از اینکه میتونم برم خونه و بخوابم
ولی ناراحتم از اینکه تموم شد🥲
پیاماتونو فردا جواب میدم
فعلا فقط بدونین که محفل امسال قراره بترکونه🔥