تقریبا یه ربع پیش تموم شد برنامه
خوشحالم از اینکه میتونم برم خونه و بخوابم
ولی ناراحتم از اینکه تموم شد🥲
پیاماتونو فردا جواب میدم
فعلا فقط بدونین که محفل امسال قراره بترکونه🔥
منم واقعا دلم تنگ شده واسه اینکه شبای ماه رمضون+ محفل
اینو من پارسالم شنیده بودم از بعضیا که رفته بودن محفل
یه جاهایی داورا و مهمونا یه شوخی میکنن که خیلی بد نیس ولی خب تلویزیون ممکنه پخشش نکنه
داستان دیشبم همین بود
.
چیزای حامینی چیههه😂😭
اره خوب بود در کل
.
عه امشب شب تولدتهههه✨
مبارک باشهههه 🫂🎉
چند سالت میشه الان؟
بچه ها داشتم فک میکردم که شما شاید هرروز یا بعضی روزا چند دیقه از وقتتون رو صرف خوندن مطالب اینجا میکنین؛
و خب شاید اکثر اوقات حرفایی که میزنم به کارتون نیاد
و الان در حال حاضر دارم به این فکر میکنم که چیکار کنم که اگه شماها در روز ۵ دیقه واسه اینجا وقت میزارین حداقل ۳ دیقه ش صرف یه مطلب خوب بشه یا باهم یه کاری کنیم که موثر باشه؟