تقریبا یه ربع پیش تموم شد برنامه
خوشحالم از اینکه میتونم برم خونه و بخوابم
ولی ناراحتم از اینکه تموم شد🥲
پیاماتونو فردا جواب میدم
فعلا فقط بدونین که محفل امسال قراره بترکونه🔥
منم واقعا دلم تنگ شده واسه اینکه شبای ماه رمضون+ محفل
اینو من پارسالم شنیده بودم از بعضیا که رفته بودن محفل
یه جاهایی داورا و مهمونا یه شوخی میکنن که خیلی بد نیس ولی خب تلویزیون ممکنه پخشش نکنه
داستان دیشبم همین بود
.
چیزای حامینی چیههه😂😭
اره خوب بود در کل
.
عه امشب شب تولدتهههه✨
مبارک باشهههه 🫂🎉
چند سالت میشه الان؟
بچه ها داشتم فک میکردم که شما شاید هرروز یا بعضی روزا چند دیقه از وقتتون رو صرف خوندن مطالب اینجا میکنین؛
و خب شاید اکثر اوقات حرفایی که میزنم به کارتون نیاد
و الان در حال حاضر دارم به این فکر میکنم که چیکار کنم که اگه شماها در روز ۵ دیقه واسه اینجا وقت میزارین حداقل ۳ دیقه ش صرف یه مطلب خوب بشه یا باهم یه کاری کنیم که موثر باشه؟
خودم یه فکرایی دارم ولی الان برام نظر شما مهمه
دوست دارین باهم چه کاریو پیش ببریم؟
کاری که حداقل یه شب درمیون در حد چند دقیقه کوتاه انجامش بدیم با این فرض که همین کار کوچیک توی طولانی مدت اثر زیادی داره🪐
از تک تکتون میخوام جواب بدین حتی در حد یه کلمه :🌱
https://daigo.ir/secret/2173028198
چون قراره سفری رو شروع کنیم که هرکدومتون یکی از مسافراشین، پس مقصدتون رو خودتون انتخاب کنین💌
Bahar | بــــــــهـار 🌱
از تک تکتون میخوام جواب بدین حتی در حد یه کلمه :🌱 https://daigo.ir/secret/2173028198 چون قراره سفری
کاریو بگین که خیلی وقته دوس دارین انجامش بدین
اما بخاطر کمال گرایی منتظرین تا اون روز شگفت انگیز که هیچوقت قرار نیست بیاد ، از راه برسه🥲
دقیقا همون که الان اومد تو ذهنت!
خودشهه،همونو بگو✔️