ناشناس رو پاک نمیکنم، بدونین که اگه جواب نمیدم ولی پیامتون رو میخونم
اما پیویم هست و سعی میکنم جواب بدم
خیلی دارم هندیش میکنم، میدونم
ولی بذارین به حساب دلتنگی از همین حالا ..
میدونم که خاصیت دوری فراموش شدنه ولی دوست دارم که تو یادتون بمونم:)
این، فعلا آخرین پیامم باشه
دوستون دارم، مراقب خودتون باشید، برای من خیلی دعا کنید و یادتون نره هر اتفاقی افتاد خدا با ماست و تنهامون نمیذاره:)🤍
شبتون بخیر،
عاقبتتون هم .