اوم خب فعالیت کلی کانال نسبتا مشخصه
اما از اونجایی که دوست دارم اینجا جایی باشه که هروقت بهش سر زدین لبخند روی لبتون بیاد، سعی میکنم که شنوای حرفاتون باشم و از هر ایده ی باحال و حال خوب کنی پیروی کنم^^🌱
بخاطر همین ناشناس کانال رو روزی حداقل ۲ بار چک میکنم، پیویا رم که خودتون میدونین چقد سریع جواب میدم🌚
.
توی ناشناس یا پیوی ایده هاتون رو میخونم، بنویسید برام💌🤍
والا توی این کار بالا و پایین زیاد داشتم و دارم، یه تایمی همه چی رواله ولی خب یه وقتاییم نه
این تابستونم رو بیشتر به آموزش دیدن گذروندم بر خلاف تابستون سالِ قبل که بیشتر کار میکردم ، به نظرم هرچقدر ادم تخصصش بیشتر باشه موفق تره✔️
الان به طور جدی جایی استخدام نیستم ولی شما دعا کنین که به زودی همه چی درست شه🪐