Bahar | بــــــــهـار 🌱
مسجدی که قرار بود واسه اعتکاف ثبت نام کنیم ظرفیتش پر شد همه دوستام ثبت نام کردن و من جاموندم✨✨✨✨
مسئولش بهم پیام داد گفت فعلا اسمتو میزاریم توی رزروی ها
ینی اگه کسی کنسل کرد برم جاش
دعا کنین درست شهه؛ اولین ساله که میخوام برم👨🏻🦯
.
بخاطر چی نمیزاره؟ محیطش ک خیلی خوبه
واقعا چند روز میری آرامش میگیری
Bahar | بــــــــهـار 🌱
مسئولش بهم پیام داد گفت فعلا اسمتو میزاریم توی رزروی ها ینی اگه کسی کنسل کرد برم جاش دعا کنین درست ش
سلامممم ایوللل
خوشحال شدم براتتت🔥