eitaa logo
آرمانِ روح‌الله 🇮🇷
108 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
11 فایل
رسالت این کانال #جهاد_تبیین است #برای_آرمان های انقلاب اسلامی، #آرمان_سیدروح_الله.🇮🇷 ارتباط: @BarayeArman
مشاهده در ایتا
دانلود
اون کسی که باید از دینش محافظت کنه این کارو میکنه؛همونجوری که از جمعیت سه نفری پیامبر(ص) و علی(ع) و خدیجه(س) بعد از هزار سال به این وسعت جغرافیایی رسونده!ماها امتحان میشیم که چقدر در راه حفظ حدودالهی گام برداشتیم.عالم و آدم تن به بی‌حجابی هم بدن، مهم اینه ما راضی به این نبودیم وفریاد زدیم. خدایا خودت شاهد فریادهایمان بودی و هستی... ✍لایحه اخیرِ نابودی حجاب و عفاف و حمایت از جنبش حیازدایی که تا اینجایش دسته گل مشترک قوه قضاییه اژه ای و دولت رئیسی بود، یک لایحه ضد امنیت ملی است. این لایحه موجب شد مردم انقلابی که چهل سال در مقابل براندازان سینه سپر کرده بودند به مرز ناامیدی برسند (ان شاءالله امیدشان را از دست ندهند) مردمی که نوعا از قشر ضعیف جامعه هستند و در این سالها با دسته گل های اقتصادی چپ و راست ساختند ولی امروز وقتی امضای دو روحانی مثلا مجتهد را پای لایحه ضدعفاف دیدند، خالی کردند، بدجوری خالی کردند و حق دارند. خطرات این گونه لایحه های ضد امنیت ملی که امضای رییس قوه قضاییه و مجریه زیر آن است، از دهها اغتشاش و دهها حمله نظامی آمریکا بیشتر است. کاش می فهمیدند. کاش را حراج نمی کردند. کاش حداقل حواسشان به دنیای خودشان بود. کاش.... @Baraye_arman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی این یک خوفی است که بسیاری از اوقات من متذکرش هستم... اگر چیز دیگری نوشته که شما از آن مطلع هستید، به ما هم بگویید که خودمان را اذیت نکنیم... (فکر کنم پشت کتاب نوشته عفاف و حجاب واجب نیست و اگر با حیازدایی حتی از نوع سازمان یافته اش مواجه شدید، تماشاگر باشید و جدی نگیرید. تازه اگر دیدید کسی جدی گرفته، چهار تا تیکه هم بهش بیاندازید)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا امام رضا ... اگه حسینی هستیم از حرم امام رضاست اگه یی هستیم از کرم امام رضاست @Baraye_arman
ویژگی هاى دهگانه انسان عاقل عن الرّضا علیه السلام: لَا یَتِمُّ عَقْلُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ حَتَّى تَکُونَ فِیهِ عَشْرُ خِصَالٍ الْخَیْرُ مِنْهُ مَأْمُولٌ وَ الشَّرُّ مِنْهُ مَأْمُونٌ یَسْتَکْثِرُ قَلِیلَ الْخَیْرِ مِنْ غَیْرِهِ وَ یَسْتَقِلُّ کَثِیرَ الْخَیْرِ مِنْ نَفْسِهِ لَا یَسْأَمُ مِنْ طَلَبِ الْحَوَائِجِ إِلَیْهِ وَ لَا یَمَلُّ مِنْ طَلَبِ الْعِلْمِ طُولَ دَهْرِهِ الْفَقْرُ فِی اللَّهِ أَحَبُّ إِلَیْهِ مِنَ الْغِنَى وَ الذُّلُّ فِی اللَّهِ أَحَبُّ إِلَیْهِ مِنَ الْعِزِّ فِی عَدُوِّهِ وَ الْخُمُولُ أَشْهَى إِلَیْهِ مِنَ الشُّهْرَةِ ثُمَّ قَالَ ع الْعَاشِرَةُ وَ مَا الْعَاشِرَةُ قِیلَ لَهُ مَا هِیَ قَالَ ع لَا یَرَى أَحَداً إِلَّا قَالَ هُوَ خَیْرٌ مِنِّی وَ أَتْقَى                                                     ترجمه: عقل شخص مسلمـان تمـام نیست, مگر ایـن که ده خصلت را دارا بـاشـد. ـ از او امید خیر باشد   ـ از بدى او در امان باشند   ـ خیر اندک دیگرى را بسیار شمارد   ـ خیر بسیار خود را اندک شمارد   ـ هـر چه حـاجت از او خـواهنـد دلتنگ نشـود   ـ در عمر خود از دانش طلبى خسته نشود   ـ فقـر در راه خـدایـش از تـوانگـرى محبـوبتـر بـاشــد   ـ خـوارى در راه خـدایـش از عزت بـا دشمنـش محبـوبتـر بـاشــد   ـ گمنـامـى را از پـر نـامـى خـواهـانتـر بـاشـد   ـ سپس فـرمـود: اما خصلت دهم و تو چه می دانی که خصلت دهم چیست؟ گفته شـد: آن چیست؟   فـرمـود: کسی را ننگـرد جز ایـن که بگـویـد او از مـن بهتـر و پـرهیز کـارتـــر است. بحارالأنوار،ج ۷۵، ص۳۳۶ تحف العقول، ص ۴۴۳ @Baraye_arman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از نماز جمعه مشهد، مردم اعلام کردند در مرحله بند م وصیت نامه امام راحل هستیم. (مرحله بی مسئولیتی سوه قوه) امام راحلمان فکر این مرحله را هم کرده بود در وصیتنامه: "اگر آنان (مسئولان) کوتاهی نمودند، خودشان‏‎ (مردم) ‎‏مکلف به جلوگیری هستند" بند م وصیتنامه : "وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور‏‎ ‎‏و رؤسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر‏‎ ‎‏زمان، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها از‏‎ ‎‏اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی‏‎ ‎‏آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل‏ محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف‏‎ ‎‏اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همۀ ما و همۀ مسلمانان‏‎ ‎‏جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از‏‎ ‎‏آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف‏‎ ‎‏با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول‏‎ ‎‏می باشند. و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور‏‎ ‎‏نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان‏‎ ‎‏مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد.‏" @baraye_arman
امام موسی صدر می گفت: حسینیه را حسینیه نمی‌دانم مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمن اسرائیلی فارغ التحصیل کند. در حسینیه ای که دغدغه مبارزه با اسرائیل و امریکا نباشد شمر هم در صفوف آن سینه میزند. خوب است ما هم بگوییم: را دانشگاه نمی دانیم مگر آنکه خروجی آن در راستای هدف انبیا، بندگی خدا و اجتناب از طاغوت و در زمان ما اجتناب از طاغوت اعظم آمریکا باشد. (وَ لَقَدْ بَعَثْنا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ) جایی که هنجارستیزی و حیازدایی و چکمه لیسی طواغیت عالم را تئوریزه می کند، در سردرش هرچه نوشته باشد، دانشگاه نیست، بتخانه مدرن است. اینجا می نویسیم: https://eitaa.com/joinchat/489816282Cd6d6f0dc3b
قصيدۀ برای علیه السلام که بخشی از آن بر کاشی کاری بالاسر حرم مطهر نوشته شده است: ارى اميّة معذورين ان قتلوا و لا ارى لبنى العبّاس من عذر اولاد حرب و مروان و اسرتهم بنو معيط ولاة الحقد و الوغر قوم قتلتم على الاسلام اوّلهم حتّى اذا استمسكوا جازوا على الكفر اربع بطوس على قبر الزّكىّ به ان كنت تربع من دين على وطر قبران فى طوس خير النّاس كلّهم و قبر شرّهم هذا من العبر ما ينفع الرّجس من قرب الزّكىّ و ما على الزّكىّ بقرب الرّجس من ضرر هيهات كلّ امرئ رهن بما كسبت له يداه فخذ ما شئت او فذر ...در كنار قبر پاك حضرت رضا عليه السّلام در طوس اقامت كن و آرام بگير، اگر از كسانى مى‌باشى كه مى‌خواهى در پرتو دين، با برآورده شدن آرزو و خواسته‌ات، آرام گيرى. در طوس، دو قبر است، يكى مدفن بهترين انسانها، و ديگرى قبر بدترين آنها. نه همجوارى پليد با پاك، به او سودى دهد، و نه نزديك بودن پاك با پليد، به او زيانى رساند. هشدار كه هر كس در گرو كرده‌هاى خويش است.... اینجا می نویسیم⬇️ https://eitaa.com/joinchat/489816282Cd6d6f0dc3b
فریادرس و پناه امت ✅ يزيد بن سليط‍‌ زيدى گفت در راه مكه با گروهى خدمت حضرت صادق عليه السّلام رسيديم،عرض كردم پدر و مادرم فدايت،شما پيشوايان پاك نهاد هستيد هيچ كس را از مرگ گريزى نيست مرا مفتخر بشناختن امام بعد از خود بنما تا ببازماندگان خود سفارش كنم. فرمود:بسيار خوب اينها فرزندان منند اين (اشاره بموسى بن جعفر نمود) سرور آنها است او گنجينه علم و درك و معرفت است در مورد آنچه مردم نياز داشته باشند و در اختلافات دينى او داراى امتياز حسن خلق و خوش معاشرتى است و يكى از باب هاى خداست، در او يك امتياز ديگرى است كه از همه اينها بهتر است. پدرم گفت:آقا بفرمائيد آن امتياز چيست‌؟فرمود از او بوجود مى‌آيد فريادرس و و گنجينه علم و نور و درك و حكمت.... لَقِينَا أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فِي طَرِيقِ مَكَّةَ وَ نَحْنُ جَمَاعَةٌ فَقُلْتُ لَهُ بِأَبِي أَنْتَ وَ أُمِّي أَنْتُمُ اَلْأَئِمَّةُ اَلْمُطَهَّرُونَ وَ اَلْمَوْتُ لاَ يَعْرَى أَحَدٌ مِنْهُ فَأَحْدِثْ إِلَيَّ شَيْئاً أُلْقِيهِ إِلَى مَنْ يَخْلُفُنِي. فَقَالَ لِي: نَعَمْ هَؤُلاَءِ وُلْدِي وَ هَذَا سَيِّدُهُمْ وَ أَشَارَ إِلَى اِبْنِهِ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ فِيهِ اَلْعِلْمُ وَ اَلْحُكْمُ وَ اَلْفَهْمُ وَ اَلسَّخَاءُ وَ اَلْمَعْرِفَةُ بِمَا يَحْتَاجُ اَلنَّاسُ إِلَيْهِ فِيمَا اِخْتَلَفُوا فِيهِ مِنْ أَمْرِ دِينِهِمْ وَ فِيهِ حُسْنُ اَلْخُلُقِ وَ حُسْنُ اَلْجِوَارِ وَ هو بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ اَللَّهِ تَعَالَى عَزَّ وَ جَلَّ وَ فِيهِ أُخْرَى هِيَ خَيْرٌ مِنْ هَذَا كُلِّهِ. فَقَالَ لَهُ أَبِي وَ مَا هِيَ بِأَبِي أَنْتَ وَ أُمِّي؟ قَالَ يُخْرِجُ اَللَّهُ مِنْهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَ غِيَاثَهَا وَ عِلْمَهَا وَ نُورَهَا وَ فَهْمَهَا وَ حُكْمَهَا ... قوله حکم و صمته علم، یبین للناس ما یختلفون فیه عيون أخبار الرضا عليه السلام ج ۱، ص ۲۳ چه تعبیر عجیبی ست: ۱- اینکه از حضرت کاظم (سلام الله علیه)، حضرت رضا (سلام الله علیه) به وجود می آید، خیرش بیشتر از این است که باب الله است. ۲- سلام الله علیه، غوث و غیاث این امت است. روایت بشارت دهنده دیگر: عَنِ ابْنِ الْجَهْمِ قَالَ: قُلْتُ لِلرِّضَا علیه السلام جُعِلْتُ فِدَاکَ أَشْتَهِی أَنْ أَعْلَمَ کَیْفَ أَنَا عِنْدَکَ فَقَالَ انْظُرْ کَیْفَ أَنَا عِنْدَکَ. عیون أخبار الرضا عليه السلام ج ۲ ص ۴۹ أمالی الصدوق ره ج۱، ص ۲۴۰ خدا کنه تأويل و توجيه نداشته باشه یعنی اینکه ما عاشق حضرت رضا سلام الله علیه هستیم، حضرت هم حبّ شدید به ما داره؟😭 @baraye_arman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واقعاً باید تاسف خورد... 🔹 در نشست خبری معاون حقوقی قوه قضاییه، ببینید چه طور خبرنگار بدحجاب روزنامه اصلاح‌طلب شرق در سوالش از لایحه حجاب دفاع می‌کند! و مخالفین این لایحه را «تندرو» و «اقلیت پر سر و صدا» معرفی می‌کند و موضع قوه قضاییه را «معتدل» میخواند! ✍️ اگر صدها ساعت سخنرانی می شد تا اثبات شود این لایحه مطلوب و است، به این خوبی حقیقت روشن نمیشد! نماینده غربگراترین رسانه ایران با ظاهری خاص رضایت جنبش حیازدایی از لایحه قوه قضائیه را اعلام کرد و مثل همیشه این اقلیت پرسروصدا که تعداد آرایش در انتخابات ریاست جمهوری نصف آرای باطله بود و یک نهم جریان انقلاب رای آورد، خودش را اکثریت اعلام کرد! همینقدر وقیح! مبارک مسئولان! رضایت جنبش حیازدایی از دستگاه قضا، شب اول قبر حسابی به درد مسئولان دستگاه قضا میخوره! معاون قوه هم اینقدر منفعل که با دو تا هندوانه که خبرنگار شرق زیر بغلش گذاشت کلی کیف کرد و به نماینده جنبش حیازدایی اعلام کرد نگران نباشید ان شاءالله همین لایحه که شما پسندیدید تصویب میشه‼️ اینجا می نویسیم⬇️ https://eitaa.com/joinchat/489816282Cd6d6f0dc3b
نامه ای که امام صادق سلام الله علیه به شخصه کتابت فرموده اند و به اصحاب و شیعیانشان سفارش کردند تا آن را مطالعه کنند و به مضامین آن عامل باشند. کافی، جلد۸،ص۲ https://www.neshasteasatid.com/node/4260 نامه طولانی است. شروعش اینچنین است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ  أَمَّا بَعْدُ فَاسْأَلُوا رَبَّكُمُ‏ الْعَافِيَةَ وَ عَلَيْكُمْ بِالدَّعَةِ وَ الْوَقَارِ وَ السَّكِينَةِ وَ عَلَيْكُمْ بِالْحَيَاءِ وَ التَّنَزُّهِ عَمَّا تَنَزَّهَ عَنْهُ الصَّالِحُونَ قَبْلَكُمْ وَ عَلَيْكُمْ بِمُجَامَلَةِ أَهْلِ الْبَاطِلِ تَحَمَّلُوا الضَّيْمَ مِنْهُمْ وَ إِيَّاكُمْ وَ مُمَاظَّتَهُمْ‏ دِينُوا فِيمَا بَيْنَكُمْ وَ بَيْنَهُمْ إِذَا أَنْتُمْ جَالَسْتُمُوهُمْ وَ خَالَطْتُمُوهُمْ وَ نَازَعْتُمُوهُمُ الْكَلَامَ فَإِنَّهُ لَا بُدَّ لَكُمْ مِنْ مُجَالَسَتِهِمْ وَ مُخَالَطَتِهِمْ وَ مُنَازَعَتِهِمُ الْكَلَامَ بِالتَّقِيَّةِ الَّتِي أَمَرَكُمُ اللَّهُ أَنْ تَأْخُذُوا بِهَا فِيمَا بَيْنَكُمْ وَ بَيْنَهُمْ فَإِذَا ابْتُلِيتُمْ‏ بِذَلِكَ مِنْهُمْ فَإِنَّهُمْ سَيُؤْذُونَكُمْ وَ تَعْرِفُونَ فِي وُجُوهِهِمُ الْمُنْكَرَ وَ لَوْ لَا أَنَّ اللَّهَ تَعَالَى يَدْفَعُهُمْ عَنْكُمْ لَسَطَوْا بِكُمْ‏ وَ مَا فِي صُدُورِهِمْ مِنَ الْعَدَاوَةِ وَ الْبَغْضَاءِ أَكْثَرُ مِمَّا يُبْدُونَ لَكُمْ مَجَالِسُكُمْ وَ مَجَالِسُهُمْ وَاحِدَةٌ وَ أَرْوَاحُكُمْ وَ أَرْوَاحُهُمْ مُخْتَلِفَةٌ لَا تَأْتَلِفُ لَا تُحِبُّونَهُمْ أَبَداً وَ لَا يُحِبُّونَكُمْ غَيْرَ أَنَّ اللَّهَ تَعَالَى أَكْرَمَكُمْ بِالْحَقِّ وَ بَصَّرَكُمُوهُ وَ لَمْ يَجْعَلْهُمْ مِنْ أَهْلِهِ فَتُجَامِلُونَهُمْ وَ تَصْبِرُونَ عَلَيْهِمْ وَ هُمْ لَا مُجَامَلَةَ لَهُمْ وَ لَا صَبْرَ لَهُمْ عَلَى شَيْ‏ءٍ وَ حِيَلُهُمْ وَسْوَاسُ بَعْضِهِمْ إِلَى بَعْضٍ فَإِنَّ أَعْدَاءَ اللَّهِ إِنِ اسْتَطَاعُوا صَدُّوكُمْ عَنِ الْحَقِّ فَيَعْصِمُكُمْ اللَّهُ مِنْ ذَلِكَ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَ كُفُّوا أَلْسِنَتَكُمْ إِلَّا مِنْ خَيْرٍ وَ إِيَّاكُمْ أَنْ تُزْلِقُوا أَلْسِنَتَكُمْ‏ بِقَوْلِ الزُّورِ وَ الْبُهْتَانِ وَ الْإِثْمِ وَ الْعُدْوَانِ فَإِنَّكُمْ إِنْ كَفَفْتُمْ أَلْسِنَتَكُمْ عَمَّا يَكْرَهُهُ اللَّهُ مِمَّا نَهَاكُمْ عَنْهُ كَانَ خَيْراً لَكُمْ عِنْدَ رَبِّكُمْ مِنْ أَنْ تُزْلِقُوا أَلْسِنَتَكُمْ بِهِ فَإِنَّ زَلَقَ اللِّسَانِ فِيمَا يَكْرَهُ اللَّهُ وَ مَا يَنْهَى عَنْهُ مَرْدَاةٌ لِلْعَبْدِ عِنْدَ اللَّهِ وَ مَقْتٌ مِنَ اللَّهِ وَ صَمٌّ وَ عَمًى وَ بَكَمٌ يُورِثُهُ اللَّهُ إِيَّاهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَتَصِيرُوا كَمَا قَالَ اللَّهُ «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ‏ فَهُمْ لا يَرْجِعُونَ‏» يَعْنِي لَا يَنْطِقُونَ‏ «وَ لا يُؤْذَنُ لَهُمْ فَيَعْتَذِرُونَ‏» وَ إِيَّاكُمْ وَ مَا نَهَاكُمُ اللَّهُ عَنْهُ أَنْ تَرْكَبُوهُ وَ عَلَيْكُمْ بِالصَّمْتِ إِلَّا فِيمَا يَنْفَعُكُمُ اللَّهُ بِهِ مِنْ أَمْرِ آخِرَتِكُمْ وَ يَأْجُرُكُمْ عَلَيْهِ .... از پروردگارتان عافیت بطلبید و در صدد یافتن آرامش، وقار و سکینه باشید. شرم و حیا را در پیش رو گیرید و از آنچه نیکوکاران پیشین شما کناره بگیرید، با اهل باطل مدارا کنید و ستم آنان را بر خویش تاب آورید. مبادا با آنها درافتید و ستیزه کنید و در مجالست و گفتگو با آنها میان خود و خدا دیندار باشید و به هنگام همنشینى و گفتگوى با ایشان که گریزى از آن نیست؛ تقیّه در پیش گیرید. هر گاه به همنشینى با آنها مجبور شدید، بى‏‌ گمان شما را خواهند آزرد و در چهره آنها زشتى خواهید یافت و اگر خداوند شرّ آنها را از شما دفع نکند به شما یورش مى‌‏آورند. دشمنى و بدبینى که در سینه خود نسبت به شما دارند بیش از آن است که آشکار مى‏‌کنند.   مجالس شما و آنها یکى است؛ ولى جان شما و آنها از یکدیگر جداست و با هم أنس نمى‏‌گیرد. شما هرگز دوستشان نخواهید داشت و آنها نیز شما را دوست ندارند ولى‏ خداوند شما را با نمودن راه حق گرامى داشته ... پس تقواى خدا در پیش گیرید و زبانتان را جز به خیر مگشایید.   بپرهیزید از اینکه زبان به گفتار دروغ، بهتان، گناه و دشمنى بیالایید، زیرا اگر زبان خود را از آنچه خدا نمى‏‌پسندد و شما را از آن بازداشته حفظ کنید، نزد پروردگارتان برایتان بهتر خواهد بود تا آنکه زبان آلوده کنید، زیرا آلودن زبان به آنچه خدا را ناخوش آید و از آن باز داشته نزد خداى براى بنده هلاکت بار خواهد بود و مورد دشمنى خدا و کرى، کورى و گنگى در روز رستخیز است و چنانچه خداوند در باره منافقان فرموده: صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَرْجِعُونَ، و وَ لا یُؤْذَنُ لَهُمْ فَیَعْتَذِرُونَ.   بپرهیزید از اینکه دست به کارى بیالایید که خداوند از آن بازداشته است. خموشى در پیش گیرید مگر در آنچه پیرامون آخرت خداى بزرگ سودتان رساند و پاداشتان دهد.....
هدایت شده از KHAMENEI.IR
KHAMENE.IR_وصیتنامه شهید ناصر باغانی.pdf
12.54M
🔍 بخشی از متن وصیت‌نامه شهیدی که رهبر انقلاب آن را مکرر خوانده‌اند؛ شهید ناصر باغانی 💻 Farsi.Khamenei.ir
: ....ما را به جرم عشق مؤاخذه می کنند. گویا نمی دانند که عشق گناه نیست! اما کدام عشق؟ خداوندا! معبودا! عاشقا! مرا که آفریدی عشق به پستان مادر را به من یاد دادی؛ اما بزرگ تر که شدم و دیگر عشق اولیه مرا ارضا نمی کرد؛ پس عشق به پدر و مادر را در من به ودیعت نهادی. مدتی گذشت. دیگر عشق را آموخته بودم؛ اما به چه چیز عشق ورزیدن را نه. به دنیا عشق ورزیدم. به مال و منال دنیا عشق ورزیدم. به مدرسه عشق ورزیدم؛ اما همه اینها بعد از مدت کمی جای خود را به عشق حقیقی و اصیل داد؛ یعنی عشق به تو، فهمیدم که عشق به تو پایدار است و دیگر عشق ها، عشقهای دروغین است. فهمیدم که «لاینفع مال و بنون». فهمیدم که وقتی شرایط عوض شود، «یفرالمرء من اخیه و صاحبته و بنیه و امه و ابیه و ...» پس به عشق به تو دل بستم. بعد از چندی که با تو معاشقه کردم، یکباره به خود آمدم و دیدم که من کوچک تر از آن هستم که عاشق تو شوم و تو بزرگ تر از آنی که معشوق من قرار بگیری. فهمیدم که در این مدت که فکر می کرده ام عاشق تو هستم، اشتباه می کرده ام؛ این تو بوده ای که عاشق من بوده ای و مرا می کشانده ای. اگر من عاشق تو بودم، باید یکسره به دنبال تو می آمدم. ولیکن وقتی توجه می کنم می بینم که گاهی اوقات در دام شیطان افتاده ام؛ ولی باز مستقیم آمده ام. حال می فهمم که این تو بوده ای که عاشق بنده ات بوده ای و هر گاه او صید شیطان شده، تو دام شیطان را پاره کرده ای و هر شب به انتظار او نشسته ای تا بلکه یک شب او را ببینی. حالا می فهمم که تو عاشق صادق بنده ات هستی. بنده را چه که عاشق تو بشود. (عنقا شکار کس نشود دام برگیر) آری، تو عاشق من بودی و هر شب مرا بیدار می کردی و به انتظار یک صدا از جانب معشوقت می نشستی. اما من بدبخت ناز می کردم و شب خلوت را از دست می دادم و می خوابیدم! اما تو دست برنداشتی و این قدر به این کار ادامه دادی که بالاخره من گریزپای را به چنگ آوردی، من فکر می کردم که با پای خود آمده آم. وه چه خیال باطلی! این کمند عشق تو بود که به گردن من افتاده بود، مرا که به چنگ آوردی به صحنه جهادم آوردی تا به دور از هر گونه هیاهو با من نرد عشق ببازی و من در کار تو حیران بودم و از کرم تو تعجب می کردم. آخر تو بزرگ بودی و من کوچک؛ تو کریم بودی و من لئیم! تو جمیل بودی و من قبیح! تو مولا بودی و من بنده و من شرمنده از این همه احسان تو بودم. کمند عشقت را محکم تر کردی و مرا به خط مقدم عشق بردی و در آنجا شراب عشقت را به من نوشاندی و چه نیکو شرابی بود و من هنوز از لذت آن شراب مستم. اولین جرعه آن را که نوشیدم، مست شدم و در حال مستی تقاضای جرعه ای دیگر کردم؛ اما این بار تو بودی که ناز می کردی و مرا سر می گرداندی؛ پیاله ام را شکستی، هر چه التماس کردم که جامی دیگر بده تا از حجاب جسمانی بیاسایم، ندادی و زیر لب به من خندیدی و پنهانی عشوه کردی. اکنون من خمارم و پیاله به دست، هنوز در انتظار جرعه ای دیگر از شراب عشقت به سر می برم. ای عاشق من! ای اله من! پیاله ام را پر کن و مرا در خماری نگذار. تو که یک عمر به انتظار نشسته بودی؛ حال که به من رسیده ای چرا کام دل بر نمی گیری؟ تو که از بیع و شراء متاع عشق دم می زدی، چرا اکنون مرا در انتظار گذاشته ای؟ اگر بدانم که خریدار متاعم نیستی و اگر بدانم که پیاله ام را پر نمی کنی. پیاله خود را می شکنم و متاعم را به آتش می کشم تا در آتش حسرت بسوزی و انگشت حیرت به دندان بگزی. به آهی گنبد خضرا بسوزم جهان را جمله سر تا پا بسوزم بسوزم یا که کارم را بسازی چه فرمایی بسازی یا بسوزم اما شهادت چیست؟ آنگاه که دو دلداده به هم می رسند و بنده خاکی به جمال زیبای حق نظر می افکند و محو تماشای رخ یار می شود، آن هنگام را جز شهادت چه نام دیگر می توانیم داد؟ آن هنگام که رزمنده ای مجاهد، به سوی دشمن حق می رود و ملائک به تماشای رزم او می نشینند و شیطان ناله بر می آورد و پا به فرار می گذارد و ناگهان غنچه ای می شکفد؛ آن هنگام را جز شهادت چه نام می توانیم داد؟ شهادت خلوت عاشق و معشوق است. شهادت تفسیر بردار نیست. آی آنانی که در زندان تن اسیرید، به تفسیر شهادت ننشینید که از درک قصة شهادت عاجزید، فقط شهید می تواند شهادت را درک کند. شهید کسی نیست که ناگهان به خون بغلطد و نام شهید، به خود بگیرد؛ شهید در این دنیا قبل از این که به خون بتپد شهید است و شما همچنان که شهیدان را در این دنیا نمی توانید بشناسید و بفهمید، بعد از وصلشان نیز هرگز نمی توانید درکشان کنید. شهید را شهید درک می کند. اگر شهید باشید شهید را می شناسید، وگرنه آئینه زنگار گرفته، چیزی را منعکس نمی کند که نمی کند. برخیزید و فکری به حال خود کنید که شهید به وصال رسیده است و غصه ندارد. شهدا به حال شما غصه می خورند و از این در عجب اند که چرا به فکر خود نیستید، به خود آیید. زندان تن را بشکنید.قفس را بشکنید و تا سرکوی یار پرواز کنید...
جناب گل محمدی بابت این قضاوت زشتتون یک عذرخواهی کنید بد نیست!!! یدونه هم نگرفتی ۳ تا شو گرفتی چند بار گفته بود چون من با حکومت خوب نیستم قطعا نمی گذارند قهرمان بشیم. این ورزش بود. باورش نمیشد ✍کجای کاری بنده خدا در ایران برعنداز و اپوزیسیون با حفظ سمت، وزیر و... میشه، قهرمانی فوتبال که چیزی نیست. @baraye_arman
رهبر انقلاب:  «در موضوع جناح‌بندی‌های سیاسی، همواره تأکید بر رفاقت و اُنس با یک‌دیگر است، اما در برخی موارد هم مسأله متفاوت است و باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل، رعایت شوند. مسأله‌ی و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از است.» ۵شهریور۹۳ ✍اگر برخی سران مدعی اصولگرایی، خطوط قرمز رهبری را خط زرد هم حساب می کردند، بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت. @baraye_arman
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | شهیدان الگویند 💗 از شهید باغانی تا شهید حمیدرضا الداغی 🔍پیشنهاد مشاهده: 🔹کلیپ‌نوشت | مثل شهیدان https://khl.ink/f/52585 💻 Farsi.Khamenei.ir
رهبر تو را شهید و دانست و آن نفله مفلوک تو را خواند. خذله الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: از ۱۵ خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم یعنی شما خون دادید، من که نشسته‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه‌ کردید؛ ماها هیچ حقی نداریم. ما باید برای شما خدمت کنیم. خودمان نباید استفاده کنیم. نه استفاده عنوانی. خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‌اش را ببرم! ✍چقدر زیباست. امام ما آنجا که صحبت خودش است اینجور صحبت میکند. و آنجا که صحبت اسلام و قوانین اسلامی است با کسی تعارف ندارد 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ از نظر امام خمینی میزان اسلام است امام خمینی قدّس‌سرّه: ميزان اكثريت است؛ و تشخيص شوراى نگهبان كه اين مخالف قانون نيست و مخالف اسلام هم نيست... البته مسائل اگر مسائل اسلامى باشد، اگر در رأى هم مخالف باشيد، بايد تو سرتان زد! 💠 فرازهایی از سخنرانى مرحوم امام خمینی قدّس‌سرّه [در جمع نمايندگان مجلس شوراى اسلامى] زمان: ۶ خرداد ۱۳۶۰ مكان: تهران، حسينيّه جماران‌ ⬅️ ...تا گفته مى‌شود «مكتبى»، آقايان مسخره مى‌كنند! «مكتبى» يعنى اسلامى. آن كه مكتبى را مسخره مى‌كند اسلام را مسخره مى‌كند. اگر متعمّد باشد، مرتد فطرى‌ است، و زنش برايش حرام است، مالش هم بايد به ورثه داده بشود، خودش هم بايد مقتول باشد... ميزان اكثريت است؛ و تشخيص شوراى نگهبان كه اين مخالف قانون نيست و مخالف اسلام هم نيست، ميزان [این] است كه همه‌ی ما بايد بپذيريم. من هم ممكن است با بسيارى از چيزها، من كه يك طلبه هستم، مخالف باشم. لكن وقتى قانون شد [تصويب‌] خوب، ما هم مى‌پذيريم. بعد از اينكه يك چيزى قانونى شد ديگر نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحريك بكند، مفسد فى الارض است؛ و بايد با او دادگاه‌ها عمل مفسد فى الارض بكنند. و اگر نه، رأى مى‌دهد آرام. با رأى آرام هيچ كس مخالف نيست. شما مى‌گوييد كه نخير، اينكه گفتند اين‌ها اشتباه كردند؛ ولى ما در مقام عمل قبول داريم... اين هيچ مانعى ندارد. البته مسائل اگر مسائل اسلامى باشد، اگر در رأى هم مخالف باشيد، بايد تو سرتان زد! 📚 صحیفه امام: ج۱۴، ص۳۷۶تا۳۷۸ https://lib.eshia.ir/11150/14/378
اماما تو به ما جرأت طوفان دادی اینجا می نویسیم⬇️ https://eitaa.com/joinchat/489816282Cd6d6f0dc3b
وصیت‌نامه کوتاه شهید احمدرضا احدی (رتبه اول کنکور پزشکی سال 1364): «فقط نگذارید حرف امام زمین بماند. همین» @baraye_arman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این محقق نمیشد. رهبر انقلاب: امام در یکی از آن بیاناتِ بسیار عمیقِ خود بعد از یکی از این فتوحاتِ اوّل کار پیام دادند که ، فتح فلان شهر نیست؛ فتح‌الفتوح، تربیت و تولید یک چنین جوانهایی است؛ این فتح‌الفتوح است… همّت‌ها، خرّازی‌ها، شما خیال میکنید [چگونه بودند؟] شهید همّت که واقعاً یک اسطوره است یا شهید خرّازی که یک اسطوره است، جوانهای معمولی بودند؛ جنگ [بود که] اینها را تبدیل کرد به این شخصیّت‌های برجسته و بزرگ و حقیقتاً ماندگار. @baraye_arman