☘️بِسْمِ اللّٰه الرَّحمٰنِ الرَّحیم☘️
📆۱۴۰۲/۸/۱۱پنجشنبه
🔰💚✅حاضرین آقایان🔰💚✅
امیررضا سبزواری
محمدامین سلطانی
امیرعلی فکری
امیرمحمد فکری
مهدی اسفندیاری
حسین قیطاسی
رضا امرایی
سید حسین فاطمی
امیرمحمد مهدیون
امیرمهدی قاسم پور
سید محمد رضا هاشمیان
محمد طاها رضایی
مهدی عباسی
🕓🕧تأخیری آقایان🕧🕚
علی یاس بلاغی ۲۴دقیقه
امیرمحمد زوار بی ریا ۴۸ دقیقه
سبحان بحرالعلومی ۳۰ دقیقه
❌🛑‼️غائبین آقایان🛑❌‼️
امیرعلی کلاته
علی محمد صالحی
امیر حسین رفیعی
سید محمد هادی حسینی
سهیل نوری
محمد امین قاسم وند
محمد جواد عظیمی
رضا اخوان
محمد صادق رفیعی
محمد یاسین بیگی
امیرمحمد صنوبری
علی دهقان
سید امیرعباس حسینی
دانیال اسماعیلی مقدم
کیارش ولی رحمانی
مهدی امرایی
‼️‼️
💫⭐️رفیق از برنامه ها جا نمونی ⭐️💫
#حضور_غیاب_بصائر_مسجدبینایی
🍀☘🌿✨✨🍀☘🌿
#گروه_علمی_تربیتی_بصائر_مسجد_بینایی
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این بار ما قاتلان کودکان غزه را تحریم میکنیم!
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سخنان قابل تامل یکی از فرماندهان میدانی ارتش روسیه برای نظامیان تحت امرش،:
🇷🇺 فرمانده میدانی ارتش روسیه :
🔺ما و شما سربازان مسیحی روسیه، سربازِ حضرت عیسی علیه السلام هستیم که همراه امام مهدی (عج) خواهند آمد. برای اون روز آماده ایم...
این سخنان فرماندهان سپاه برای نیروهای تحت امرش در حلب سوریه یا در عراق و.... نیست . این سخنان یکی از فرماندهان ارتش روسیه هست.
وقنی می گوییم فرهنگ شهادت و ایثار مبتنی بر اعتقاد و باور به ظهور منجی عالم در تمام دنیا فراگیر شده یعنی همین.
چه کسی فکر میکرد روزی فرماندهان ارشد قدرتمند ترین ارتش دنیا برای تهییج و تشویق پرسنل تحت امرشان به مبارزه با دشمن از امام زمان (عج) حرف بزنند و اینگونه رجز خوانی کنند و از زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود(عج) برای کارکنانشان سخن بگویند؟؟؟
این سخنان نشان میدهد پایه های حکومت های ظلم در حال فروپاشیست و انشالله زمان انتظار رو به پایان است و رسیدن یار نزدیک.
آنقدر منتشر کنید تا همه ی دنیا به ویژه حاکمان جور ببینند و بدانند مهدی (عج) به زودی خواهد آمد
#قهرمانان_وطن
#لبیک_یا_خامنه_ای
#شهدا_شر_منده_ایم ❤️
#الّلهُـمَّ_عَجِّــلْ_لِوَلِیِّکَـــ_الْفَـــرَج🤲
🔰🔻درباره حضور مستقیم ایران در نبرد با رژیم صهیونسیتی
🖋به قلم:
حجتالاسلام والمسلمین حمزه وطنفدا
🔻چرا فکر میکنند یک عده که حضور مستقیم ایران در این جنگ، نشانه قوت است و عدم ورود مستقیمش نشانه ضعف؟!!
👈در حالیکه واقعیت کاملاً برعکس است، قوت یعنی چنان پدری کنی و چنان برادری کنی و چنان عقل، هوش، اطلاع، دانش، شجاعت و ایمان را به هم دربیامیزی تا انصارالله یمن را به نقطهای برسانی که به تنهایی بتواند علیه یک دنیا زور بایستد، تا حزبالله لبنان را به نقطهای برسانی که همه چشمهای دنیا منتظر سخنرانی تعیینکننده دبیرکل آن باشد، تا حشد عراق را ...
تا ....
🔻مسخرهترین مطالبه این است که ایران ورود کند در این جنگ عظمت این جنگ و موفقیت این جنگ این است که قوت و هویت و واقعیت جبهه مقاومت برای کل دنیا نمودار بشود
🔻با مستضعفینی که قیام کردهاند، کاخ ستمتان را میسوزانیم،
ایران چیست در این وسط؟
ایران پایگاه است،
ایران قرارگاه است.
🔻همانطور که حضور بایدن در اسراییل نشانه ضعف مطلق است،
همانطور که ورود نیروهای رزمی آمریکایی به اسراییل نشانه افتضاح و ضعف مطلق ارتش اسراییل است، عدم ورود مستقیم ایران نشانه قوت حماس و جهاد اسلامی و جبهه مقاومت است.
✳️عظمت استراتژیک این حادثه، آرامش حضرت آقاست.
روشنترین نشانه پیروزی آرامش است.
🔻ما وسط یک جنگ تمدنی هستیم، اصلاً مسئله غزه و بیمارستان و اینها نیست،
نباید جنگ را کوچک کرد، جنگ را از بالا ببینیم، مسئله این است که ایران به عنوان قرارگاه تمدنی آینده مستضعفین، میتواند خالق قدرت، معنا و زیبایی جهانی باشد یا نه؟
و چه قدر میتواند قرارگاه تمدنی مستکبرین را به تلاشی بکشاند.
🔻همینکه ایران سرجایش نشسته و حتی با برگ حزبالله لبنان هم بازی را جدی شروع نکرده و با گردان های قدس و قسام دارد میجنگد و امریکا با دریوزگی باید رئیس جمهورش بیاید در خود اسراییل و نیرو هم بفرستد و جور بزرگترین برگ تمدنیاش یعنی اسرائیل را اینطور بکشد و ضعفش را پنهان کند،
یعنی ایران شش هیچ جلو است .
🔷اینکه ملتی این قدر کوچک اما اینقدر سلحشور و مقاوم ایستاده است، زیباییاش و معنای بلندش چشم جهان را خیره میکند و از آن طرف سبعیت و دنائت اسرائیل در این جنایتگری و دروغگویی، بیمعنایی و زشتی این جرثومه تمدنی را به رخ میکشد؛
در این وادی هم شش هیچ بردهایم.
نشانهاش یک جهان تنفر از اسرائیل و یک جهان همبستگی با فلسطین است.
🔵👈اما قرارگاه تمدنی آینده مستضعفین چون اساساً بندگی را سرلوحه خویش دارد و معتقد به مردمسالاری و امامت مردم است، دوست دارد هر چه قدر قویتر میشود در رشد دادن مستضعفین، کمتر دیده شود، دوست دارد خدا و مردم باشند که دیده شوند، دوست دارد هر روز گمنامتر از دیروز باشد.
🔸این اوج نجابت این قرارگاه است که از زبان رهبر الهیاش میشنویم، ایران در این جنگ هیچکاره است، این کار خود بچههای غزه است، پیشانی و بازوی این بسیجیان را میبوسیم.
🔸این جنس بیان را قبلها در زمان انقلاب و دفاع مقدس بارها از زبان امام عزیزمان شنیده بودیم؛ من هیچکاره ام در این انقلاب، خدا خرمشهر را آزاد کرد، شما انقلاب کردید، این انقلاب شماست.
🔹اما اگر کسی عاقل باشد، کسی قدری صحنه را بشناسد، میفهمد همهچیز خمینی بود و امروز همه چیز خامنهای است و همه چیز ایران است.
🔹اراده صحنه مهم است، اراده دست کیست و از کدام منبع میجوشد، چشمه عزم کجاست؟
اهمیت بلند جمهوری اسلامی نه به دادن موشک است، حتی چه برسد به زدن موشک.
جمهوری اسلامی، این قرارگاه حسین بن علی علیهم السلام جایی است که اراده بلند محو اسرائیل و محو نظام و تمدن شیطانی را خلق و آبیاری کرده است.
همان شجره طیبهای که میوههایش این جبهه مقاومت است و هر روز بحمدالله بالاتر و بالاتر.
اگر جوان ایرانی این عظمت را درک کند، میفهمد کجا بایستد و چه کند و نقش ویژهاش در این جنگ بزرگ را پیدا کند.
🌷🌷🌷🌷🌷