663.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واووو از ۱ تیر شروع میشه....
بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑
هدایت شده از * انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
هدایت شده از ღدلـتنگ حـرܩ
مسئولین محترم من دیگه نمیتونم ساکت بشینم این مردم بیشتر از صد شبه که با داغ رهبرشون برای حفاظت از کشورشون با وجود بمباران و بارون و سرما و گرما توی خیابون هستند خواهش میکنم 🙏 شما هم یه حرکتی بزنید لبنان که فقط نیم ساعت بعد از جنگ رمضان وارد جنگ شد حالا داره به شدت مورد حمله قرار میگیره و سردار هاش هم شهید میشه حتی مراجع هم اعلام کردن که سکوت در برابر آمریکا و اسرائیل حرامه ولی شما.... به عنوان دختری که آرزوش پیروزی کشورشه اینو از شما میخوام حتی رهبر شهیدمون و این رهبرمون گفتن که مذاکره و توافق با آمریکا درست نیست ولی حالا شما دارید با قاتل رهبرمون صلح میکنید؟؟؟؟؟؟