هدایت شده از * انتشاراتِلیمو ִֶָ☾.
هدایت شده از ღدلـتنگ حـرܩ
مسئولین محترم من دیگه نمیتونم ساکت بشینم این مردم بیشتر از صد شبه که با داغ رهبرشون برای حفاظت از کشورشون با وجود بمباران و بارون و سرما و گرما توی خیابون هستند خواهش میکنم 🙏 شما هم یه حرکتی بزنید لبنان که فقط نیم ساعت بعد از جنگ رمضان وارد جنگ شد حالا داره به شدت مورد حمله قرار میگیره و سردار هاش هم شهید میشه حتی مراجع هم اعلام کردن که سکوت در برابر آمریکا و اسرائیل حرامه ولی شما.... به عنوان دختری که آرزوش پیروزی کشورشه اینو از شما میخوام حتی رهبر شهیدمون و این رهبرمون گفتن که مذاکره و توافق با آمریکا درست نیست ولی حالا شما دارید با قاتل رهبرمون صلح میکنید؟؟؟؟؟؟
هدایت شده از ღدلـتنگ حـرܩ
یادتون باشه،تا رهبر امر نکنن خیابونو خالی نمیکنیم!
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لشکر بنیامیه هلهله کردن...
بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غریباً،وحیداً،فریدا...
بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرار بود حذفش کنن ولی...🇮🇷🕶
بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑