eitaa logo
بصير
2.6هزار دنبال‌کننده
81.8هزار عکس
76.1هزار ویدیو
2.8هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فيهِ الْقُرْآنَ وَافْتَرَضْتَ على عِبادِكَ فيهِ الصِّيامَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ ارْزُقْنى حَجَّ بَيْتِكَ الْحَرامِ فى عامى هذا وَ فى كُلِّ عامٍ وَ اغْفِرْ لى تِلْكَ الذُّنُوبَ الْعِظامَ فَاِنَّهُ لا يَغْفِرُها غَيْرُكَ يا رَحْمنُ يا عَلاّمُ.🍃 https://eitaa.com/Basir_MN
♥️ امام على عليه السلام: ☝️ زكات قدرت، انصاف داشتن است؛ ☝️ زكاةُ القُدرَةِ، الإنصافُ. 📚 غررالحكم حدیث 5448 https://eitaa.com/Basir_MN
خلاصه سخنرانی.mp3
11.78M
شخصیت والای حضرت خدیجه(س) در نگاه مرحوم استاد دکتر سامانی (نویسنده و پژوهشگر ارجمند تاریخ اسلام) ◀️ نسب حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و نیای مشترک ایشان با رسول اکرم صلی الله علیه و آله ؛ حضرت خدیجه سلام الله علیها از تیره بنی اسد بن عبدالعزی میباشند. اجداد ایشان عبارتند از : خویلد بن اسد بن عبد العزي بن قصی بن کلاب اجداد حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله : عبدالله بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبد مناف بن قصی بن کلاب ◀️ کنیه های حضرت ؛ ملیکة الحجاز – کریمه - مرضیه - راضیه - صدیقه - طاهره ◀️ چگونگی همکاری تجاری حضرت با رسول اکرم صلی الله علیه و آله ؛ سه نظر درباره نحو همکاری حضرت با رسول اکرم صلی الله علیه و آله وجود دارد : - رسول اکرم صلی الله علیه و آله اجیر حضرت بودند و در ازای کار ، اجرت دریافت میکردند. - مضاربه - رسول اکرم صلی الله علیه و آله از طرف حضرت خدیجه وکیل بودند. ◀️ پاسخ به شبهاتی مانند اموال حضرت و ... https://eitaa.com/Basir_MN
روضه خوانی مرحوم استاد سامانی.mp3
5.77M
🎙بشنوید|| روضه خوانی مرحوم در مصیبت حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) ▫️استاد سامانی: من ارادت خیلی ویژه‌ای به حضرت خدیجه (سلام‌علیها) دارم چون به ایشان واقفم... https://eitaa.com/Basir_MN
🌸1- همیشه مسیر اکثریت، مسیر هدایت نیست.(انعام: 116) 🍂2- به پدر و مادر خود بی واسطه«پرستار، خانه سالمندان و…» احسان کنید. (انعام: 151) 🌸3- فرزندان خود را از ترس فقر سقط نکنید و نکشید که روزی آنها با خداست. (انعام: 151) 🍂4- به اموال یتیم نزدیک نشوید، مگر برای حفظ و افزایش آن. (انعام: 152) 🌸5- کم فروشی نکنید و پیمانه و ترازویتان را درست و دقیق تنظم کنید.(اعراف: 85) 🍂6- آراستگی ظاهری و باطنی تان را در هر نماز و مسجد رعایت کنید. (اعراف: 31) 🌸7- خدا را با تواضع و در نهان صدا بزنید ولی«با خواسته های بیجا و دادوفریاد»زیاده روی نکنید. (اعراف: 55) 🍂8- بعد از برقراری امنیت و آرامش در جامعه هرج و مرج راه نیندازید. (اعراف: 56) 🌸9- با کسانی که به اعتقاد شما باور ندارند، مسالمت آمیز زندگی کنید و صبور باشید تا خدا بینتان داوری کند. (اعراف: 87) https://eitaa.com/Basir_MN
🌺✨🌺 ﷽ 🌺✨🌺 ✅ آیه‌ای منتخب از جزء 8⃣ ✅💐 اسلام دین اعتدال 💐✨ اسلام، دين اعتدال است، هم تحريم نابجا را ممنوع مى‌كند (در آيه قبل) و هم مصرف بى‌رويّه را. استفاده از نعمتهای الهی شرایطی دارد که شرط مصرف آن، پرداخت حقّ محرومان و مقدار مصرف، محدود به عدم اسراف است: 💐💫 وَهُوَ الَّذِي أَنْشَأَ جَنَّاتٍ مَعْرُوشَاتٍ وَغَيْرَ مَعْرُوشَاتٍ وَالنَّخْلَ وَالزَّرْعَ مُخْتَلِفًا أُكُلُهُ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُتَشَابِهًا وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ ۚ كُلُوا مِنْ ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَآتُوا حَقَّهُ يَوْمَ حَصَادِهِ ۖ وَلَا تُسْرِفُوا ۚ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ (آیه 141 سوره انعام) و اوست که باغ هایی [که درختانش برافراشته] بر داربست و باغ هایی [که درختانش] بدون داربست [است]، و درخت خرما، و کشتزار با محصولات گوناگون، و زیتون، و انار شبیه به هم و بی شباهت به هم را پدید آورد. از میوه های آنها هنگامی که میوه داد بخورید، و حقِّ [الهیِ] آن را روز دروکردنش [که به تهیدستان اختصاص داده شده] بپردازید، و از اسراف [در خوردن وخرج کردن] بپرهیزید، که قطعاً خدا اسراف کنندگان را دوست ندارد. ✅💐 امام باقر (ع) پس از تلاوت اين آيه فرمود: شخصى زراعتى داشت كه تمام محصولاتش را صدقه مى‌داد و خود و عيالش بى‌چيز مى‌ماندند. خداوند اين عمل را اسراف خواند. ✅💐 امام صادق (ع) فرمود: ميوه را در شب برداشت نكنيد و شبانه درو نكنيد تا فقيران نيز بتوانند حاضر شوند و چيزى بگيرند. ✅💐 در سوره «ن والقلم» نيز مى‌خوانيم كه خداوند باغ كسانى را كه تصميم گرفتند شبانه و به دور از چشم فقرا ميوه‌ها را بچينند و به آنها ندهند، سوزاند. ✅💐 در انفاق نيز ميانه‌رو باشيم. https://eitaa.com/Basir_MN
🗓 | پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ https://eitaa.com/Basir_MN
FarsCast Soleyman.mp3
7.71M
🎙 قصه‌ حضرت سلیمان به نقل از تفسیر سورآبادی با صدای بهروز رضوی https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 روزه، بدن انسان را از تمام گناهان پاک می‌کند 🎙 آیت ‌الله خوشوقت(ره) https://eitaa.com/Basir_MN
💠شرح دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان 🔹اَللّهُمَّ ارْزُقْنی فیهِ رَحْمَهَ الاْیتامِ وَاِطْعامَ اْلطَّعامِ وَاِفْشآءَ السَّلامِ وَصُحْبَهَ الْکِرامِ بِطَوْلِکَ یا مَلْجَاَ الاْمِلینَ 🔸خدایا روزیم گردان در این ماه مهرورزی نسبت به یتیمان و خوراندن طعام و به آشکار کردن سلام و هم‌نشینی با کریمان به فضل و کرمت ای پناه آرزومندان. 🔰پیام‌های دعا 1- نوازش یتیمان 2- اطعام فقرا 3- سلام‌کردن آشکار 4- دوستی و هم‌نشینی با کریمان. 🔰پیام منتخب ✍️ افشای سلام، به‌معنای بلند سلام‌كردن نيست؛ بلكه به‌معنای آن است كه انسان با هر كسی روبه‌رو شد، سلام كند. 📗 جوادی آملی، عبدالله، ادب فنای مقربان، ج ۱، ص ۱۰۵ امام صادق(ع) می‌فرمايد: «افشای سلام، اين است كه انسان به هر مسلمانی برخورد می‌كند، در سلام كردن بُخل نورزد. رسول خدا(ص) نیز فرمود: «لایُستَکمِلُ عَبدٌ الایمانِ حَتّی یَکوُنَ فیهِ ثَلاثُ خُصالٍ، الاِنفَاقُ مِنَ الاِقتَارِ وَالاِنصَافُ مِن نَفسِكَ وَ بَذلُ السَّلامِ لِجَمِيعِ العَالَم ايمان بنده كامل نشود، تا در او سه خصلت باشد؛ انفاق در راه خدا، با وجود تنگ‌دستى، انصاف دربارۀ خود و سلام‌كردن به همه.» 📗 جزایری‌، سيد عبدالله،التحفة السنية، ص65. https://eitaa.com/Basir_MN
📚 بررسی فقهی نیرنگ در نبردِ شناختی درآمد برادر مؤمن‌نسب در کودتای ۸۸، با رخنه در دستگاه شناختی دشمن، کوشید تا جلوی براندازی نظام را بگیرد. اکنون از منافقین تا برخی ارزشی‌های زاویه‌دار با نگاه رهبری در بحث فضای مجازی، در پی لجن‌مالی سردار جنگ شناختی هستند. اگر کسی گَردی بر دلش نباشد، اجمالا می‌تواند ستودنی بودن کار ایشان را دریابد! ۱. روش‌شناسی بررسی مسأله ما دو دوره «حزب‌الله سیاسی» و حزب‌الله اجرایی» را پشت سر گذاشتیم و اینک در گام دوم انقلاب، نیازمند «حزب‌الله فقهی» هستیم تا بجای بسندگی به گمانگرایی (الاستحسان)، از فقه پیشرو اسلام بهره ببرد. کار فقهی بر دو ستون استوار است: «موضوع شناسی (نه تطبیق‌شناسی) و «حکم‌شناسی». ۲. موضوع‌شناسی مسأله آ. بافت موضوع: ما از «کودتا و براندازی نظام اسلامی» و یک «جنگ ترکیبی» سخن می‌گوییم؛ نه تنها یک بافت سیاسی یا اجتماعی یا حتی «جنگ نرم» (تغییر فکرها و قلبها). کودتای ۸۸ براندازی عملی نظام اسلامی، به همراه قتل و کشتار و آدم سوزی بود! نه گفتگوی خانوادگی و بگومگوی خودیها! یا اختلاف سیاسی! روشن است؟! ب. کار مؤمن‌نسب: ایشان به «خودیها» یا «مخالفان مذهبی یا سیاسی» و یا حتی به دشمن «بهتان» و «تهمت» نزده است؛ بلکه به نام دشمن در سامانه شناختی دشمن رخنه کرده، سخن حقی را گفته است! مانند این که افسر زبده‌ای بتواند رمز بیسیم دشمن را به دست آورده، به نام فرمانده دشمن، دستورهای آسیب‌زا به عملیات دشمن بدهد. ◽️ سربسته اینکه، «عملیات صیّاد» با هماهنگی مسوولین گوناگون نظام و با عنایت ویژه یکی از شهدای والامقام و رخدادی الهی در یافتن رمزعملیات دشمن، به نتیجه رسید و تجمعات براندازی آن فتنه را تقریباً عقیم کرد! ج. آنچه مؤمن‌نسب نکرد: مؤمن‌نسب نه بهتان زد نه تهمت! بلکه از زبان دشمن، سخنانی درست را بیان کرد. آیا این یعنی «بهتان به مخالفان» یا تهمت به کسی؟! د. کار مؤمن نسب، از نگاه موضوع‌شناسی فقهی، «خدعه» به دشمن است؛ آن هم در بافت کودتا و براندازی نظام. ه. اگر به خطا، این کار را موضوع «دروغ» بدانیم و کار را در بافت «کودتا، براندازی نظام و جنگی ترکیبی» ندانیم و آن را یک کار رسانه‌ای یا سیاسی «جازنی» کنیم، آنگاه: ۳. بررسی حکم‌شناسی دروغ در کلام و فقه از مسلّمات «دانش کلام» این است که «حُسن و قُبح ذاتی» تنها برای «عدل» و «ظلم» است و هیچ چیز دیگری (مانند دروغ) «قبح ذاتی» ندارند. از مسلّمات فقه اسلام نیز این است هر جا که «فقه الهی» یا «فقه ولایی» مصلحت بداند، می توان نیرنگ زد و فقه به این استثنائات پرداخته است: ۴. نمونه نیرنگ حضرت ابراهیم در جنگ شناختی ابراهیم (ع) در گذر یک شبانه‌روز (نه در یک نشست علمی) سه بار سخن خلاف گفت. شامگاهان گفت: این ستاره، پروردگار من است! سپس ماه آمد و گفت این ماه پروردگار من است! در سپیده گفت که خورشید پروردگار من است! و در هنگام مَغاب که خورشید فروشد گفت پروردگارش آفریدگار آسمان و زمین است. انعام، ۷۶ تا ۷۹. در گذر این ۲۴ ساعت و در این رویاروی شناختی، ایشان خلاف می‌گفت یا راست می‌گفت؟! ۵. نیرنگ خدا برای یوسف (ع) در بافت غیرجنگی خدا به یوسف آموخت که جام شاهی را در بار بنیامین بگذارند و آنگاه گفتند که ای کاروان! همانا شما دزدید! (فَلَمّا جَهَّزَهُم بِجَهازِهِم جَعَلَ السِّقايَةَ فی رَحلِ أَخیه ثم أَذَّنَ مُؤَذِّنٌ أَيَّتُها العیرُ إِنكم لَسارِقون).کاروانیان گفتند چه گم کرده‌اید؟ گفتند جام شاهی را! کاروان سوگندید که ما برای تبهکاری نیامده‌ایم و دزد نیستیم! یعنی بافت مساله، جنگی، تبهکاری و گمراهگری نبود. گفتند اگر دروغگو باشید کیفر آن چه باشد؟ سپس جام را از بار بنیامین درآوردند و او را به ، نزد خود نگه‌داشتند و خدا فرمود این چنین برای یوسف، «نیرنگ» ورزیدیم: «كذلِکَ کِدنا لِيوسُف». راستی چه کسی فرمود زنان نگهبان عایشه، لباس مردان بپوشند؟! طبری، ۴: ۵۴۴ 👈 گیرا اینکه خدا نیرنگهایش را می‌فرماید تا همه بدانند! ۶. کار خدا در رسوایی شیوه برخی روشن شد که مؤمن‌نسب جنگ شناختی و رخنه در سامانه دشمن را بلد است؛ ازین‌رو، منافقین نیز بر او می‌کینند. ولی خودی‌هایی که فقه رزم را نمی‌شناسند و در پی مچگیری از فرزانگان نظامند، تا کنون با کدام «فقه» با دشمن رزمیده‌اند؟ با اسم و رسم آشکار و هشتگ‌لاسی؟! یا با رخنه در دشمن؟ اصلا یک رکن پدافند غیر عامل، عملیات فریب است! پس به چه چیزی و چه کسی می‌توپید؟! 👈همین حقانیت مؤمن‌نسب، شیوه زاویه‌داران با نگاه رهبری و ناآگاهان از فقه جنگ شناختی را رسوا کرد! رهبری چه نیک جلوی بودجه هنگفت به نام «جهاد تبیین» را گرفت! 📚 نیز: بررسی فقهی تاخت برخی به مؤمنین‌نسب‌ها 🖌 ابوالفضل امامی https://eitaa.com/Basir_MN
سفیر عربستان در عراق در میهمانی افطار سفیر ایران حضور یافت. https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا جمال و جلالش را به آنها نشان داده! 🔺بیانات آیت‌الله مصباح یزدی قدس سره حسینیه امام خمینی(بیت رهبری، قم) ۲۷ آذر, ۱۳۹۲ https://eitaa.com/Basir_MN
🍃'من مسلمان نیستم اما روزه می‌گیرم'🍃 2⃣ ☑️ نادين پار، نويسنده مسيحي آمريكايی: 🌹روزه داری نردبان رشد معنوی است وي پژوهشگر، مدرس کسب و کار و معلم مدرسه از شهر گرند رپیدز در ایالت میشیگان است. 👈 برای نادین روزه‌داری به شيوه مسلمانان، به بخش مهمی از زندگی معنوی‌اش تبدیل شده است. 🔸 وی آثار متعدد روزه را بیان می کند و از جمله می‌گوید : «روزه‌ فوایدی دارد که خیلی بیشتر از فداکاری ترك خوردن ارزش دارند. ...وقتی تمام مدت به دنبال رفع گرسنگی‌مان هستیم، ممکن است لحظات و فضاهای مقدس را از دست بدهیم. در چنین شرایطی عمل کردن از روی غریزه و به فراموشی سپردن وابستگی کامل و بی‌چون و چرای‌مان به خداوند را هم راحت‌تر به دست فراموشی می‌سپاریم.» 🔹 نادین معتقد است امتناع از خوردن آب و غذا بعد تازه‌ای به ایمان او بخشیده است: «با این کار چیزی فراتر از نیازهایمان را خواهیم دید. نیازهایمان تعریفی دوباره پیدا می‌کنند و خدا را تجربه می‌کنیم.» منبع: https://www.bbc.com/persian/world-features-56915202 🔷 کانال دکتر ساجدی https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️چرا در قرن ۲۱، عبادت، نماز، روزه؟ ❗️آیا اینها عرب پرستی و ۱۴ قرن، عقبگرد نیست؟ 👤 حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر ابوالفضل ، عضو هیئت علمی گروه کلام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) 🔹در برنامه زنده تلویزیونی «چراغ» 🔸شبكه جهاني ولایت شبهات کانال دکتر ساجدی https://eitaa.com/Basir_MN
🔴شبهه ارسالی از شبکه من و تو👆 🔶پاسخ شبهه 🔆این سخن سخیف مثل آن است که بگوییم خداوند برای آفریدن درخت، به خاک نیاز داشت. یا خداوند برای آفریدن «نوه من»، به «من» نیاز داشت. اینها که برای خداوند «نیاز» به شمار نمی‌رود؛ بلکه به لحاظ عقلی «وجود قابل» یعنی «وجود خاک یا نوه من» نیازمند تحقق شرایطی است. بدیهی است که تا خاک نباشد، درخت هم محقق نمی‌شود یا تا من موجود نباشم، نوه من هم به وجود نخواهد آمد. رساندن پیام الهی توسط انبیاء _که از ظرفیت لازم برای دریافت وحی و پیام الهی‌ برخوردارند_، نیز از همین قبیل است. نه اینکه واسطه‌گری انبیاء در پیام الهی نشان‌دهنده «ضعف» و نیاز خداوند باشد. ✴️ثانیاً: لزوماً چنین نیست که هرکس سخن از خدا بگوید، «پیام‌آور الهی» به شمار رود. بلکه پیام‌آور خداوند باید دارای شرایط خاصی باشد که یکی از مهم‌ترین آنها «عصمت» است. براساس دلایل عقلی و نقلی، چون انبیاء و اوصیای ایشان (یعنی امامت در امتداد نبوت) از مقام عصمت برخوردارند، پیام‌های ایشان برای انسان‌ها حجیت دارد. ✳️ اما عالمان دینی (به ویژه در عصر غیبت امام زمان) چنانچه گفتارشان مبیّن پیام راستین انسان‌های برگزیده و معصوم باشد، سخنانشان از باب رجوع به «متخصص و اهل علم» برای سایر انسان‌ها دارای اعتبار است. در نتیجه لزوماً چنین نیست که هر کس عنوان عالم دین را یدک بکشد، سخن او همان پیام خدا باشد. چیزی که البته به نظر می‌رسد در تصویر به‌طور پنهانی و موذیانه درصدد القای به مخاطب است. ✍️ علی قربانی https://eitaa.com/Basir_MN
🔸 آقای مصطفی ملکیان در کانال تلگرامی خود سؤال و جوابی مطرح نموده است: ❓سؤال: اگر از نظر خداوند یک مسلمان واقعاً پاک با یک مسيحی واقعاً پاک یا بودایی واقعاً پاک تفاوت نداشته باشد، پس تفاوت دستورات این ادیان برای چيست؟ پاسخ: 🔹پيشفرض این سؤال گویا این است که مثلاً نماز خواندن، به این نحو خاص که در اسلام هست، انسان را به مقصد می رساند اما به نحو دیگری نه. اما مخّ دین اعمال باطنی است نه اعمال ظاهری و در اعمال باطنی بين ادیان تفاوتی نيست. 🔹نماز و روزه و دیگر اعمال ظاهری نيستند که ما را به خدا می رسانند به تعبير حضرت علی (ع) «فراوانند کسانی که روزه می گيرند اما از روزه فقط گرسنگی و تشنگی می فهمند و فراوانند آنها که شب زنده داری می کنند اما از آن فقط خستگی و ضعف نصيبشان می شود.» این را از ما خواسته اند: غرض ز نماز آن بود که پنهانی حدیث درد فراق تو با تو بگذارم 🔹اینک به ارزیابی دیدگاه ملکیان می پردازیم : ۱- پیشفرض اولیه این ادعا این است که همه آنچه به عنوان دین وجود دارد همگی حق بوده و همه ادیان به یک نتیجه و مقصد واحد ختم می شوند. درحالی که چگونه دینی که توحید محور است با دینی که در تضاد با توحید است و تثلیث محور است یا اساسا خدایی را قبول ندارد به یک نتیجه ختم می شوند؟ (به عبارت دیگر پیش فرض اولیه این دیدگاه اعتقاد به پلورالیزم دینی است) ۲- اما مساله مهم تر این است که چه کسی تعیین کرده است که مخ دین چیست؟ آیا دین چنین اعتقادی دارد و این نسبت را می پذیرد؟آیا واقعا دین به ظاهر اعمال توجه ندارد؟ آیا اینکه دین جزئی ترین احکام در مورد اعمال ظاهری را بیان کرده است و مثلا فرموده است که اگر قرائت نماز فلان شرط را نداشته باشد باطل است و در آیات فراوانی دستور به اقامه نماز و گرفتن روزه با شرایط خاص خودشان داده است، به ظواهر دینی بی اعتناست؟! بله دین به باطن عمل و قصد نیت فاعل توجه ویژه دارد اما اینگونه نیست که فقط باطن اعمال لازم باشد و ظاهر اعمال بی تاثیر باشد. دین هیچکدام را فدای دیگری نمی کند. ۳ - هدف در همه ادیان الهی تحریف نشده، رساندن مخاطبین خود به کمال مطلوب است. از آنجایی که بین اعمال ظاهری و نتیجه آنها رابطه علی و به تعبیر دقیق تر رابطه عینی وجود دارد لذا باید برای رسیدن به هدف دین از اعمال ظاهری استفاده کنیم والا رسیدن به مقصد بدون کمک از ظواهر مثل سیراب شدن، بودن نوشیدن آب است. به تعبیر روشن ، نفی ظواهر دینی، نظام علیت را در عالم انکار می نماید . ۴- اینکه در روایات ، فرموده اند که نصیب برخی از افراد از روزه گرفتن فقط گرسنگی و تشنگی است ،بدین معنا نیست که روزه گرفتن این افراد در رساندن آنها به هدف دین داری تاثیری ندارد. بلکه اینگونه روایت در مقام بیان این نکته هستند که برخی فقط به ظواهر اعمال و مناسک چسبیده اند بدون این که مقصود اصلی و ذاتی و هدف نهایی این اعمال که رشد معنوی و اخلاقی انسان است را مورد توجه قرار بدهند. ✍️ احمد رضا کفراشی https://eitaa.com/Basir_MN
036.Yasin.(Maher al moayqeli).mp3
1.64M
🎤 تلاوت ترتیل سوره مبارکه یس(هر روز صبح بین الطلوعین) اِنَّ لِکُلِّ شَیءٍ قَلباً وَ قَلبُ القرآنِ یس هر چیزی حتما دارای قلبی ست و قلب قرآن سوره یس است. https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | "دلایل عدم توفیق برای اقامه نماز شب" 🔸 قسمتی از بیانات آیت الله فیاضی در جلسه تفسیر قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN
TAhsinottelavah 1393.pdf
26.21M
🟡 آداب تلاوت قرآن کریم - تجوید قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN
28.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید | "پاداش صبر بر بلا و مصیبت" 🔸 قسمتی از بیانات آیت الله فیاضی در جلسه تفسیر قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | "نشانه و راه پاکی قلب" 🔸 قسمتی از بیانات آیت الله فیاضی در جلسه تفسیر قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | "محبوبترین و مبغوضترین حالت نزد خدا" 🔸 قسمتی از بیانات آیت الله فیاضی در جلسه تفسیر قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | "نمازگزاران و عذاب‌های جهنم" 🔸 قسمتی از بیانات آیت الله فیاضی در جلسه تفسیر قرآن کریم https://eitaa.com/Basir_MN