eitaa logo
بصير
2.7هزار دنبال‌کننده
86.3هزار عکس
81.6هزار ویدیو
3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
7.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گوشه‌ای از زندگی سیاسی- مبارزاتی پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) در کلام رهبر انقلاب اسلامی امام‌خامنه‌ای مدظله‌العالی https://eitaa.com/Basir_MN
🔴 پروفسور رفتگر ‼️ 🔻این شخص که لباس رفتگری تنش کرده 🔸داوطلب ایرانی در مسیر اربعین، یک پروفسور نخبه بود. 🔹پروفسور امینی، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و نرم‌افزار دانشگاه تربیت معلم، که در مسیر زائرین در نجف خدمت می‌کرد، هنگام ملاقات با دخترش به گریه افتاد. 🔺تصویر او را می‌بینید که اشک‌های دخترش را با دستانش پاک می‌کند. نکته: این تیپ تواضع‌ها و نوکری کردن‌ها خیلی قشنگه ... این زیبایی‌ها را از نشون بدیم نه فقط سفره‌های رنگین و پذیرایی موکب‌ها... زیبایی اربعین به این‌هاست... https://eitaa.com/Basir_MN
11.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣 گروهی که قطعا در فتنه‌های آخرالزمان غربال می‌شوند! 🎙 https://eitaa.com/Basir_MN
Radio Samen gabileh.mp3
6.52M
🔊 | قبیله عشق 🎙«محمد رضایی» متولد ۱۳۴۶ در مشهد بود. او یکی از مسئول دسته‌های غواصان اطلاعات عملیات تیپ ۲۱ امام رضا(ع) بود که همراه با دیگر نیروهای عمل‌کننده در عملیات کربلای ۴ با رشادت فراوان به عنوان خط‌شکن وارد درگیری با دشمن شد و با وجود نبود نیروهای پشتیبانی، موفقیت‌هایی نیز به دست آورد... https://eitaa.com/Basir_MN
9.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 ١٣ شهریور ماه ١٣٩٠ سیزده تن از رزمندگان تیپ نیروهای ویژه صابرین سپاه حین مبارزه با تروریست‌ های پژاک در ارتفاعات مرزی جاسوسان در سردشت به فیض شهادت نائل آمدند. https://eitaa.com/Basir_MN
9.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ زکریای رازی (کاشف ) آخوند و مسلمان معتقدی بودــ قسمت- 1 https://eitaa.com/Basir_MN
13.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ زکریای رازی (کاشف ) آخوند و مسلمان معتقدی بودــ قسمت- ۲ https://eitaa.com/Basir_MN
6.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀وقتی امام رضا(علیه السلام) را دید که از ایوان طلا وارد صحن شد... ▪️خاطره فوق العاده زیبا از عنایت امام رئوف از زبان مرحوم حاج رضا انصاریان... ✍حمیدرضا ابراهیمی https://eitaa.com/Basir_MN
9.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥇طلایی شدن «سعید افروز» با شکستن رکورد جهان و پارالمپیک با ندای 🌟سعید افروز در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F34- پارالمپیک 2024 پاریس در رقابت با 7 رقیب خود، رکورد 41.16 متر را به ثبت رساند و ضمن شکستن رکورد جهان و پارالمپیک، مدال خوشرنگ طلا را از آن خود کرد. 🌟مدال سعید افروز، سومین طلای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس محسوب می‌شود. https://eitaa.com/Basir_MN
🔞 «لوک لوپارد» نماینده مجلس و معاون پارلمانی وزیر دفاع انگلیس با همجنس خود ازدواج کرد. https://eitaa.com/Basir_MN
🔻پشت‌صحنۀ طرح وفاق ملّی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روشن است که آقای پزشکیان با ذهنیّتِ تهی از خلاقیّت و طرح و تدبیر به میدان انتخابات وارد شد و گفتارهای انتخاباتی‌اش، عامه‌پسند و غیرعالمانه بودند؛ همچنان‌که اکنون نیز ایشان داشتۀ نظری و مفهومی ندارد و سخن نو و مبدعانه برای ایشان، در حد امر ممتنع است. چندی که گذشت، اصحاب اصلاحات به صحنه آمدند و کوشیدند از گوشه‌‌وکنار سخنان ایشان، یک معنا را برجسته سازند و متناسب با آن، مفهوم و اصطلاحی را از علوم انسانی برگیرند و آن را بر جایگاه نظریۀ دولت او بنشانند تا قدری از ابهام و خلاء و سرگردانی بکاهند. این اصطلاح، دولت وفاق ملّی بود. در واقع، این اصطلاح در متن مواجهات و کنشگری‌ها متوّلد شد و پیشینی و طراحی‌شده نبود و این خود نشان می‌دهد که تدبیر و تقدیر، به تصادف و اتّفاق وانهاده شده است. ۲. این نظر در نسبت با مفهومی شکل گرفته که پیش از این صورت‌بندی شده بود: یکسان‌سازی و خالص‌سازی و حاکمیّت یکدست. ادعای نیروهای سکولار این بود که نظام به سوی حذف و طرد و انکار رفته و دیگری‌های را از صحنۀ بازیِ سیاسی رانده و روند انتخابات نیز از رقابت، فاصله گرفته است. آنها با تکرار پُربسامد این تفسیر، توانستند ذهنیّت‌ها را وادار به تسلیم در برابر خویش کنند و حس انفعال به وجود بیاورند. واقعیّت سیاسی، این بود که نیروهای اعتدال و اصلاحات در متن بازیِ سیاسیِ مبتنی بر رقابت جدّی و انتخاب مردم، از قدرت سیاسی دور افتادند و نظر مردم به سوی جریان مقابل آنها معطوف شد، اما این تغییر وزن اجتماعی و چرخش مردم، به پای حاکمیّت نوشته شد و از آن به عنوان خالص‌سازی یاد شد. این یعنی شکست اجتماعی‌شان را به صورتی معنا کردند که در این میان، حاکمیّت دچار شرمندگی و انفعال شود؛ چنان‌که گویا حقی از آنها تضییع شده است. ۳. پشت مفهوم وفاق ملّی، این پیش‌فرض نهفته است که جامعۀ ایران، گرفتار پراکندگی و تضاد درونی شده و میان حاکمیّت و مردم نیز، فاصله و گسست رخ داده و این وضع به بحران رسیده و اینک باید برای علاج آن، دولت وفاق ملّی بنا کرد؛ به این معنی که باید همه را وارد بازی کرد و مطرودان و محذوفان را صاحب نقش نمود. براین‌اساس، چند شکاف اجتماعی در نظر گرفته شد: شکاف قومیّتی، شکاف سیاسی، شکاف مذهبی و شکاف جنسیّتی. در این طرح، این‌گونه تصویرسازی شد که این شکاف‌ها در جامعۀ ایران، بسیار فعّال و خطرناک شده‌اند و نظام در حال سقوط اجتماعی است و اگر زودتر دستی نجنباند، آشوب و عصیان دیگری از راه خواهد رسید. این در حالی بود که شکاف‌های یادشده، غیرفعّال بودند و جامعه، چنین حسی نداشت که این شکاف‌ها، آزاردهنده هستند، اما بازی روایت‌پردازیِ وارونه، کار خویش را کرد و ذهنیّت جامعه، دستخوش تغییر شد. به بیان دیگر، روایت توانست حس محرومیّت را در جامعه ایجاد کند و جامعه، حس واقعی و روزمرّۀ خویش را کنار بگذارد و تسلیم روایت‌های روشنفکرمآبانه و سکولار شود. نیروهای پیشرانِ داستانِ روایت، قادرند چنین تأثیری بر جامعه بگذارند و به این واسطه، بسیج اجتماعی ایجاد کنند. جامعه نیز طوطی‌وار و رعیّت‌مآب، تمکین می‌کند و تفکّر مستقل را به کناری می‌اندازد. سیاست، این‌چنین برده و بندۀ روایت شده و جامعه نیز در این حد، مغلوب و مسحور خواصی شده است که فن روایت را می‌دانند و دست تصرّف به سوی واقعیّت دراز می‌کنند. ۴. اتّفاقی که اکنون در عمل رخ داده است، به‌صحنه‌آوردن نیروهایی است که منتقد حاکمیّت بوده‌اند و مخالفت خویش را نیز از جمله در ماجرای اغتشاشات اخیر، نشان داده‌اند. وفاق ملّی، این‌گونه ترجمه شده است که باید دیگریِ حاکمیّت، میدان‌دار و مدّعی شود و به عرصۀ سیاستِ رسمی، پا بگذارد. در واقع، آنچه که رخ داده است، نه وفاق است و نه ملّی. وفاق نیست، چون نیروهای سیاسیِ زاویه‌دار، از جنس گفتمان انقلاب نیستند که وفاق با آنها معنا داشته باشد، بلکه اینان نیروهایی هستند متمایل به لیبرالیسمِ مذهبی که می‌خواهند در برابر نظریۀ نظام انقلابی بایستند و نظام را از انقلاب، تهی سازند. وفاق با اینان، به‌حتم عمل‌گرایانه و بی‌سرانجام است و نه فکری و هویّتی. مسأله، سفرۀ قدرت سیاسی است که باید اینان نیز بر سر آن بنشینند و از آن لقمه‌های چرب‌وشیرین برگیرند. همچنین این وفاق، ملّی نیز نیست؛ چون از واقعیّت‌های جامعه حکایت نمی‌کند و فقط منافع پاره‌ای از نیروهای سیاسیِ دگراندیش و مسأله‌دار را دربرمی‌گیرد. پس غرض، بازیابی یک لایۀ سیاسی در قدرت رسمی است؛ لایه‌ای که دیروز برای تحریک جامعه در برابر نظام، فتنه‌انگیزی کرد و امروز که طمع مقام و منزلت دارد، از وفاق سخن می‌گوید. https://eitaa.com/Basir_MN
🔥باید به نسل جوان بگوییم 🔻تلاشی آغاز شده است تا حقایق تلخ معکوس تحویل نسل جوان شود. 🔻باید با نسل جوان که سال ۸۸ را ندیدند یا به خاطر ندارند گفتگو کنیم و اجاره ندهیم واقعیت‌های فتنه ۸۸ تحریف شود. 🔻باید به نسل جوان بگوییم: مهمترین جرم مدیران فتنه، فقط یک کلمه بود: با چاشنی غلیظ گستاخی 🔻باید به نسل جوان بگوییم: بخش بزرگی از های امروز و مشکلات اقتصادی دهه اخیر و خصوصا ها، محصول فتنه ۸۸ بود. 🔻باید به نسل جوان بگوییم: سخت‌ترین تحریم ها توسط به نام تحریم های فلج کننده بعد از فتنه ۸۸ و ایجاد ضعف در ساختار نظام بر ملت تحمیل شد. 🔻باید به نسل جوان بگوییم: رهبر مظلوم انقلاب با کاندیداهای مدعی تقلب، با نمایندگان آنها مفصل کرد تا از مسیر اغتشاش بازگردند. 🔻باید به نسل جوان بگوییم: وزارت کشور وقت برای اولین بار آرا صندوق ها را در کل کشور منتشر کرد اما مغایرتی با آمار صدها هزار مجری مردمی و نمایندگان کاندیداها در سر صندوق ها نداشت. 🔻باید به نسل جوان بگوییم: و آتش زدن اموال عمومی از طرف اغتشاش گران آغاز شد و حافظان امنیت به صورت حداقلی وارد شدند. کشته سازی های فتنه‌گران جای خود 🔻باید به نسل جوان بگوییم: سران فتنه با یازده میلیون اختلاف و با دلایلی مانند فرزند آذربایجان و داماد لرستان بودن از نظام انتخابات را طلب می کردند. 🔻حالا امروز هم محکومانی مانند دوباره همان روش تکراری دروغگویی را برای تحریف فتنه ۸۸ به کار می گیرند. ✍حمیدرضا ابراهیمی https://eitaa.com/Basir_MN