قشنگترین حس زمانیه که
یه اتّفاقِ خوب برات میفتهو تو مطمئنیاون اتّفاقِ خوبیه پاداش بوده از طرفِ خدا
برای تــــــو:)
زندگیت پُر باشه از این اتّفاقای ناب ..
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
چایت را بنوش و نگران فردا نباش . .
از گندمزار من و تو، مُشتی کاه میماند
برای بادها و یادها .
الان همه کسایی که فعالیتشون قبلا تلگرام و یوتوب و اینا بود و از سر ناچار اومدن سروش و بله و ایتا ، کمین کردن تا وصل شد برگردن🤲🏻👺
توی دوروز شیش بار مسیر زندگیمون عوض میشه ، بعد میگن برای آیندت چه برنامه ای داری ؟
ولمکو .
نمیدونم چند سالگیه ولی از " نه بابا امکان نداره" میرسی به " هیچی از هیچکس بعید نیست "
#نظرشماچیه؟
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•