انجام کار دو ساعت طول میکشه، یه هفته به تعویق میاندازمش و استرس میکشم، یه هفته الکی نوک میزنم بهش و استرس میکشم، تا میشه دقیقه ۹۰ که بشینم بکوب دو ساعته جمعش کنم😭
به فرزندان خود بیاموزید، با دستِ پر به خانهی دیگری رفتن نهتنها هزینهی اضافی نیست، بلکه سرمایهگذاری امنیست روی «احترام» و رابطه .
شما هیچ مسئولیت ِ اخلاقی در قبال ماندن کنار افرادی که زندگیتان را بدتر میکنند ندارید !
یه تن ماهی خریدم ۳۰۰ تومن فک کنم توش پری دریایی باشه، منتظرم برم خونه درشو باز کنم 😋
انقدر پول زیاده نمیدونم تخم مرغ و نیمرو کنم یا خالی بخورم💸😏
ᕦ •ᴥ•°
#حقتاکیتاکجا و #ایستگاهلبخند
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
این چیه یاد گرفتید میگید آدم از هیچکس نباید انتظار داشته باشه؟ چرا نداشته باشم؟ اینطوری دیگه فرق تو با یه غریبه چیه برای من ؟
خب والا .