بی پولی سیدام مثل زخم معده تو ماه رمضون میمونه ، تا نزدیک عید غدیر میشیم همشون بی پول میشن
چه وضعشه ؟😠
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
آرامبـاش جانم ؛
هیچچیز ارزش این همه دلهره را ندارد ، ما رفتهایم ،
و الان سال ۱۴۹۷ است .
نمیدونم والا مثلا بیا یه کتاب برام بخر صفحه اولش بنویس "برای برق چشمانت موقع خواندنش" 🌝.
#بفرستبراش .