من بالاسر مامانم هرشب🤣💔:
ᕦ •ᴥ•°
#حقتاکیتاکجا و #ایستگاهلبخند
گفتم به چای: «عشق تویی، یار تویی»
گفتا: برو کنار، گرفتار من تویی!
هر روز پنج بار مرا میکشی به آشپزخانه
معلوم شد که عاشق دیدار من تویی *
نزدیک بودن محل کار به محل زندگی یعنی وضعیت سلامت روان بهتر🙏🏻😭
#نظرشماچیه؟
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•