تو میآیی و در وا میشود ،
تو میروی و در بسته میشود ،میبینی ؟
حتی در هم «وابسته» میشود .
وصیت نامه؟
به رفیقم میگم بعد از تشیع جنازم گوشیمو برداره به همه پیام بده «ممنون که اومدین»
بههرحال زحمت کشیدن دیگه🥰 .
³¹خرداد روز جهانیپدره ،خواستم بهت بگم بابا تو انقدر قشنگ پدری کردی که هیچوقت حسرت پدری کس دیگه رو نخوردم :)
#بفرستبراش❤️ .
در من دو شخصیت هست
یکی خیلی دقیق برنامه ریزی میکنه
یکی همه برنامه ها رو به شنبه موکول میکنه.
#نظرشماچیه؟