وصیت نامه؟
به رفیقم میگم بعد از تشیع جنازم گوشیمو برداره به همه پیام بده «ممنون که اومدین»
بههرحال زحمت کشیدن دیگه🥰 .
³¹خرداد روز جهانیپدره ،خواستم بهت بگم بابا تو انقدر قشنگ پدری کردی که هیچوقت حسرت پدری کس دیگه رو نخوردم :)
#بفرستبراش❤️ .
در من دو شخصیت هست
یکی خیلی دقیق برنامه ریزی میکنه
یکی همه برنامه ها رو به شنبه موکول میکنه.
#نظرشماچیه؟
أختي فاطمة العزيزة، كل عام وأنتِ بألف خير ( :
أسأل الله أن يحقق لكِ أجمل أمنياتكِ، وأن يجعلكِ من خَدَمَةِ الإمام الحسين (عليه السلام) إن شاء الله
عيد ميلاد سعيد يا عزيزة القلب ❤️
هدایت شده از بهار ِدلبری .
سلام بچهاجون ؛ شبدون بخیر.
حقیقتا من میخوام برم از ایتا تاا سال ِبعد.
برای یادگاری ، طبق وایبی که از خودتون و کانالتون میگیرم بهتون یه عکس + کلیپ + صوت میدم عشق کنین.
این پیام رو فور بزنین تو چنلهاتون و تگ رو بفرستین اینجا.
@mirmahi