أختي فاطمة العزيزة، كل عام وأنتِ بألف خير ( :
أسأل الله أن يحقق لكِ أجمل أمنياتكِ، وأن يجعلكِ من خَدَمَةِ الإمام الحسين (عليه السلام) إن شاء الله
عيد ميلاد سعيد يا عزيزة القلب ❤️
هدایت شده از بهار ِدلبری .
سلام بچهاجون ؛ شبدون بخیر.
حقیقتا من میخوام برم از ایتا تاا سال ِبعد.
برای یادگاری ، طبق وایبی که از خودتون و کانالتون میگیرم بهتون یه عکس + کلیپ + صوت میدم عشق کنین.
این پیام رو فور بزنین تو چنلهاتون و تگ رو بفرستین اینجا.
@mirmahi
گلی را ك ديروز به ديدار من هديه آوردي ای دوستدور از رخ نازنين تو
امروز پژمرد . .