هدایت شده از بهار ِدلبری .
سلام بچهاجون ؛ شبدون بخیر.
حقیقتا من میخوام برم از ایتا تاا سال ِبعد.
برای یادگاری ، طبق وایبی که از خودتون و کانالتون میگیرم بهتون یه عکس + کلیپ + صوت میدم عشق کنین.
این پیام رو فور بزنین تو چنلهاتون و تگ رو بفرستین اینجا.
@mirmahi
گلی را ك ديروز به ديدار من هديه آوردي ای دوستدور از رخ نازنين تو
امروز پژمرد . .
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلبری تا دلبری دل از کفم دزدید و رفت ..
ᕦ •ᴥ•°
#بیابشینبراتشعربگم
آدمایی که جزئیات یادشون میمونه خیلی به فنا میرن ، ولکن بابا انقدر فکر نکن
پاشو خودتو از پشت بوم پرت کن پایین❤️