eitaa logo
• بــاوان °🏴
2.3هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
569 ویدیو
4 فایل
- اومدم آدمت کنم اما به سبک خودم ، پس تراپی نه ممنون و زهرمار ! بشین ببین چی میگم . ـ باوان از محتوای خاصی پیروی نمیکنه - - می‌دونم که می‌دونی نباید کپی کنی . تبلیغات: @Advertisingbawan110 خدمات: @mashesmayil . سخت نگیر بشین دوتا چایی بریزم ࣫͝
مشاهده در ایتا
دانلود
نیست از کردار ما بی‌حاصلان را بهره‌ای چون قلم از ما همین گفتار می‌ماند به جا ؛ ظالمان را مهلت از مظلوم، چرخ افزون دهد ؛ بیشتر از مور اینجا مار می‌ماند به جا *
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . . •اللهم عجل لولیک فرج•
دستتون بخیر شبتون درد نکنه .
بدی مکن که ‌درین کشتزارِ زود زوال ‌به داس دهر ‌همان بدروی که می کاری!
‌‌ وقتی تو چت از استیکر استفاده نمیکنم یعنی روی مود جدی‌ام 🙏🏼. ‌
‌ من‌فکرکردم سمت‌چپی چشمِ‌ترامپه🗿. ‌
‌ آدما می‌تونن تا خرخره دلتنگ یه نفر باشن ،اما دیگه بهش نزدیک نشن :) ‌
‌ تا اینجای زندگی دردناک ترین تجربه بزرگسالی دیدنِ پیری مامان و باباست ؟