اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
تا اینجای زندگی دردناک ترین تجربه بزرگسالی دیدنِ پیری مامان و باباست
#نظرشماچیه؟
هدایت شده از • بــاوان °🏴
558.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ندانستم که تو از اول بی مهر و وفایی "
#بیابشینبراتشعربگم : )*