تا اینجای زندگی دردناک ترین تجربه بزرگسالی دیدنِ پیری مامان و باباست
#نظرشماچیه؟
هدایت شده از • بــاوان °🏴
558.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ندانستم که تو از اول بی مهر و وفایی "
#بیابشینبراتشعربگم : )*
آنچه قسمت توست، از کنارت نخواهد گذشت …
واسه چیزای از دست رفته غصه نخور
یا برمیگرده یا اگه نمیرفت فقط باعث آسیب رسیدن به خودت میشد
سخت نگیر .
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
فرزندم یک بهاࢪ، یک تابستان،یک پاییز، و یک زمستان را دیدی از این پس، همہچیز تکرار؎ است،به جز مهربانی!
پس تا مۍتوانی مهࢪبان باش .