اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
تو مهربان باش، بگذار بگویند ساده است!فراموشکار است! زود میبخشد!
سالهاستدیگرکسیدراینسرزمینساده نیست اما تو تغییر نکن تو بمان و نشان بده انسانیتهنوز زنده است .
اما عزیز من ..وقتی کسی در حال غرق شدن است آن وقت زمان مناسبی برای یاد دادن شنا به او نیست .