eitaa logo
• بــاوان °🏴
2.3هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
569 ویدیو
4 فایل
- اومدم آدمت کنم اما به سبک خودم ، پس تراپی نه ممنون و زهرمار ! بشین ببین چی میگم . ـ باوان از محتوای خاصی پیروی نمیکنه - - می‌دونم که می‌دونی نباید کپی کنی . تبلیغات: @Advertisingbawan110 خدمات: @mashesmayil . سخت نگیر بشین دوتا چایی بریزم ࣫͝
مشاهده در ایتا
دانلود
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . . •اللهم عجل لولیک فرج•
تو مهربان باش، بگذار بگویند ساده است!فراموشکار است! زود میبخشد! سال‌هاست‌دیگر‌کسی‌در‌این‌سرزمین‌ساده‌ نیست‌ اما تو تغییر نکن تو بمان و نشان بده انسانیت‌هنوز زنده است .
‌ خستم، مثل پسری که هرروز باید روز دختر رو تبریک بگه ‌
ـــــ
اما عزیز من ..وقتی کسی در حال غرق شدن است آن وقت زمان مناسبی برای یاد دادن شنا به او نیست .
هدایت شده از -بید ِمجنون.
یه چیزی هست به نام سالگرد [تروما]‌ توی یه روزی از سال وقتی از خواب پا میشی بدون هیچ دلیلی عصبی و ناراحتی حوصله هیچ چیزی رو نداری و با هیچکس حرف نمیزنی بی دلیل سردرد داری و حس می‌کنی مریض شدی ؛علم روانشناسی میگه توی اون روز برای شما یه اتفاق دردناک افتاده و حتی اگه شما خودتون هم یادتون رفته باشه بدنتون این رو فراموش نکرده ! می‌دونی مثل چی میمونه؟!مثل اینکه بگن‌ درد رو با تک تک استخوان هایم تجربه کردم .