هدایت شده از -بید ِمجنون.
یه چیزی هست به نام سالگرد [تروما] توی یه روزی از سال وقتی از خواب پا میشی بدون هیچ دلیلی عصبی و ناراحتی حوصله هیچ چیزی رو نداری و با هیچکس حرف نمیزنی بی دلیل سردرد داری و حس میکنی مریض شدی ؛علم روانشناسی میگه توی اون روز برای شما یه اتفاق دردناک افتاده و حتی اگه شما خودتون هم یادتون رفته باشه بدنتون این رو فراموش نکرده !
میدونی مثل چی میمونه؟!مثل اینکه بگن درد رو با تک تک استخوان هایم تجربه کردم .
643.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قشنگتریندختر ..
ᕦ •ᴥ•°
#بفرستبراش🤍.
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسبّح کاملترین منبع مداحی برای هر نوؤع سلیقهه 👀🌿 ؛؛
𝐣𝐨𝐯𝐢𝐧⭑ࣶࣸ https://eitaa.com/joinchat/2320107008C674080e5f5 ⸙
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
هدایت شده از مُسبّح .
.
تـا صـدایـش مـیکـنـم یـك دشـت پـاسـخ مـیدهـد ..
زیـنـبـم بـنـگـر عـلـی هـای فـراوان ِمـرا ( :
- وایعلیاکبرم ..