اینو میگم یادت بمونه :
لابه لای تموم خستگیات ،همیشه یادت باشه
یکیو داری که از همه دنیا بیشتر دوست داره :)❤️
@Bavan89
تابلویی برسر دروازه ی قلبــــم زده ام
که ورود احــدی جز تو اکیدا ممنــــوع✨👌🏻
@Bavan89
میٰانِ هَمهِ گَشتَم وُ عاٰشِق نَشُدَم مَن..
تُو چِه بُودی کِه تُو راٰ دیدَم ُو دیواٰنهِ شُدَم مَن...
@Bavan89
من ندانم ز نگاه تو چه خواندم اما ...
دانم که این چشم همان قاتل دلخواه من است °°°°🫀🫂🎀
@Bavan89
وا مصیبت دست و پا گم میکنم چشمم که می اُفتد به یار
من چه گفتم دست و پا؟ قلب هم مگر گم میشود ؟
@Bavan89