میٰانِ هَمهِ گَشتَم وُ عاٰشِق نَشُدَم مَن..
تُو چِه بُودی کِه تُو راٰ دیدَم ُو دیواٰنهِ شُدَم مَن...
@Bavan89
من ندانم ز نگاه تو چه خواندم اما ...
دانم که این چشم همان قاتل دلخواه من است °°°°🫀🫂🎀
@Bavan89
وا مصیبت دست و پا گم میکنم چشمم که می اُفتد به یار
من چه گفتم دست و پا؟ قلب هم مگر گم میشود ؟
@Bavan89
در قنوتِ رکعتِ دوم دعا کردم تو را؛
سجدهیِ آخر رسید و جانمازم گریه کرد . .
@Bavan89
• ⤸ از عشق همین خاطره میماند و بس
گلدان لب پنجره میماند و بس...
از آن همه چای عصرگاهی با هم ؛
بر میز دو تا دایره میماند و بس :)!•🫀🫂⤹
@Bavan89