eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
896 عکس
546 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
کسانی قلب ما را شکستند که تمام قلب ما بودند:)💔 @Bavan89
وا مصیبت دست و پا گم میکنم چشمم که می اُفتد به یار من چه گفتم دست و پا؟ قلب هم مگر گم میشود ؟ @Bavan89
در قنوتِ رکعتِ دوم دعا کردم تو را؛ سجده‌یِ آخر رسید و جانمازم گریه کرد . . @Bavan89
از آمدنت گیجم و شاد و متحیّر تو فرض بکن برف ببارد عسلویه! @Bavan89
با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج @Bavan89
شب های زیادی‌ست به این پنجره وصلم ای کاش شبی رهگذر کوچه تو باشی @Bavan89
• ⤸ از عشق همین خاطره می‌ماند و بس گلدان لب پنجره می‌ماند و بس... از آن همه چای عصرگاهی با هم ؛ بر میز دو تا دایره می‌ماند و بس :)!•🫀🫂⤹ @Bavan89
با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج @Bavan89
زندگی میکشد آخر به کجا کارت را باید از دور تماشا بکنی یارت را روز دیدار خودت را به ندیدن بزنی شب ولی دوره کنی لحظه دیدارت را @Bavan89
هجران خوشتر است، چراکه در هجر امید وصل است و در وصل، بیم هجران... @Bavan89
شب های زیادی‌ست به این پنجره وصلم ای کاش شبی رهگذر کوچه تو باشی @Bavan89