در قنوتِ رکعتِ دوم دعا کردم تو را؛
سجدهیِ آخر رسید و جانمازم گریه کرد . .
@Bavan89
• ⤸ از عشق همین خاطره میماند و بس
گلدان لب پنجره میماند و بس...
از آن همه چای عصرگاهی با هم ؛
بر میز دو تا دایره میماند و بس :)!•🫀🫂⤹
@Bavan89