eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
874 عکس
521 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
به وقتش واسه پلایی که پشت سرتون خراب کردید؛ گونی گونی سیمان میارید.
همه دنبال "آدم خوب" می گردن ، اما‌‌ هیچکس سعی نمی کنه آدم خوبی باشه : ) .
حالِ خوبمون رو با كسی گره كور نزنيم، شايد يه روزی رفت..
دلیل تنفر بعضیا ازت به این دلیله که هروقت خودشون رو با تو مقایسه کردن باختن.
تو ندانی که چه ها با منِ ویران کردی ؟ که مرا یک دفعه از عشق پشیمان کردی چه کسی بعدِ تو در خانه من می ماند  که گلستانِ مرا گوشه یِ زندان کردی تو فقط خواسته بودی که عذابم باشی ابرِ دلتنگِ مرا تشنه یِ باران کردی هر چه از غیرِ جفا دیده دلت یک عمری    همه را نزد من آوردی و جبران کردی :)!
دیگران را اگر از ما خبری نیست چه غم نازنینا تو چرا بی خبر از من شده ای؟
عشق واقعی تاریخ انقضا نداره💍♥️
اگه یه روزی بری من تا ابد توی قبر می‌مونم؛:)))
دروغ مورد علاقم:)!💔 _text
گر بپرسی :کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟! پاسخ آید: در محرم،یا حسین،یا کربلا :)
تحمل بزرگان بچه سال از تحمل بچه ها خيلی سخت تره.
گفتم عاشق نیستم ؛ مادرم خندید و گفت لابد گلای روی بالشتو شبا من اب میدم . . .