eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
874 عکس
521 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
تحمل بزرگان بچه سال از تحمل بچه ها خيلی سخت تره.
گفتم عاشق نیستم ؛ مادرم خندید و گفت لابد گلای روی بالشتو شبا من اب میدم . . .
شکستمش ك مبادا تو را نظر بزند ؛ به چشمِ آینه هم دیگر اعتباری نیست :)!
اون به من استرس نمیده رو مخم نمیره بی خود SMSنمیده 🍂🫀
_شده در اوج جوانی با همین ظاهرِ شاد تا گلو پیرِ کسی باشیُ قسمت نشود.؟
فردا اگر بدون تو باید به سر شود ، فرقی نمی‌کند ،شب من کی سحر شود
آدما دقیقا روزی تنهات میزارن که بیشتر از همیشه نیازشون داری.
یک آدم را دوبار پیدا نمیکنی حتی در همان آدم..!
آن‌چه را غمگینت می‌کند، فاش نکن؛ مگر برای آنی که مدام خوش‌حالت می‌سازد.