جنگ باشد
قحطی باشد
قهوه ام تلخ باشد
سرد باشد
چه اهمیتی دارد
تو باشی
همه چیز خوب است …
دخترِبابایی♥️
باوانِمن..!
³ روز دیگه تولده اونیه که میمیرم براااش و نزدیکش نیستم!👀💔
مهم اینه که قلبمون برای هم میتپه و
میمیریم برای هم قشنگم♥️
معشوق آنچنان که تویی دیده روزگار
عاشق چو من هنوز به دنیا نیامدهست
#حامدعسکری
@Bavan89
بر بخار پنجره یک شب نوشتی عاشقم
خون شد انگشتم بر آجر حک کنم ما بیشتر
#حامدعسکری
@Bavan89