https://eitaa.com/joinchat/312280560Ca8481c6d49
فیل بشه✅️❌️
با عنوانِ استفاده از الفاظ رکیک در پیوی
و با کد
427108259فیل بشه (کد قابل کپیِ)**
باهات قهر میکردم بجا اینکه
نازمو بکشی توعم میرفتی
قهر میکردی؟
میگفتی منم میخوام ولت کنم؟
میگم از قلبم خبر داری؟
میدونی تا چه اندازه محتاج بودنته؟
چقدر بی تابی میکنه وقتی اخم میکنی؟
چقدر آشوب میشه وقتی نیستی؟
میدونی اگه یه تار از موهات کم بشه
درجا میمیره این قلبم؟
آخه تو ضربانشی،دلیلِ تپیدنشی..
آخه این قلب برای تو میتپه..
تو نباشی منم نیستم..
من با تک تک سلولهای بدنم
به تو نیاز دارم..
پس قول بده همیشه مواظب خودت باشی،
یه وقت نزاری قلبم بمیره.. خُب؟
@Bavan89