باهات قهر میکردم بجا اینکه
نازمو بکشی توعم میرفتی
قهر میکردی؟
میگفتی منم میخوام ولت کنم؟
میگم از قلبم خبر داری؟
میدونی تا چه اندازه محتاج بودنته؟
چقدر بی تابی میکنه وقتی اخم میکنی؟
چقدر آشوب میشه وقتی نیستی؟
میدونی اگه یه تار از موهات کم بشه
درجا میمیره این قلبم؟
آخه تو ضربانشی،دلیلِ تپیدنشی..
آخه این قلب برای تو میتپه..
تو نباشی منم نیستم..
من با تک تک سلولهای بدنم
به تو نیاز دارم..
پس قول بده همیشه مواظب خودت باشی،
یه وقت نزاری قلبم بمیره.. خُب؟
@Bavan89
دلم میخواست الان پیشت بودم
یجوری بغلت میکردم تموم دوریمون از هم و خستگیامون در بره ❤️🥺
گریه نمیکنم نه اینکه سنگم
گریه غرورم رو به هم میزنه
مرد برای هضم دلتنگیهاش
گریه نمیکنه، قدم میزنه
_ حامد عسکری
@Bavan89
..بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست...
@Bavan89
...باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست...
@Bavan89
مصلحت نیست ، قیاس ِ رخ ِ تو با خورشید ؛
شمس اگر اذن ِ طلوع از تو بگیرد هنر است : ))