eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
877 عکس
524 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
باهات قهر می‌کردم بجا اینکه نازمو بکشی توعم می‌رفتی قهر می‌کردی؟ میگفتی منم میخوام ولت کنم؟
راستش از اولشم میدونستم تو قصدت سواستفاده کردن از منه
ولی به خودم دروغ گفتم!
میگم از قلبم خبر داری؟ میدونی تا چه اندازه محتاج بودنته؟ چقدر بی تابی میکنه وقتی اخم میکنی؟ چقدر آشوب میشه وقتی نیستی؟ میدونی اگه یه تار از موهات کم بشه درجا میمیره این قلبم؟ آخه تو ضربانشی،دلیلِ تپیدنشی.. آخه این قلب برای تو می‌تپه.. تو نباشی منم نیستم.. من با تک تک سلولهای بدنم به تو نیاز دارم.. پس قول بده همیشه مواظب خودت باشی، یه وقت نزاری قلبم بمیره.. خُب؟‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Bavan89
دلم میخواست الان پیشت بودم یجوری بغلت میکردم تموم دوریمون از هم و خستگیامون در بره ❤️🥺
گریه نمی‌کنم نه اینکه سنگم گریه غرورم رو به هم می‌زنه مرد برای هضم دلتنگی‌هاش گریه نمی‌کنه، قدم می‌زنه _ حامد عسکری @Bavan89
...آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟ بال وقتی قفس پَر زدن چلچله هاست... @Bavan89
..بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست... @Bavan89
...باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست... @Bavan89
مصلحت نیست ، قیاس ِ رخ ِ تو با خورشید ؛ شمس اگر اذن ِ طلوع از تو بگیرد هنر است : ))
ندونم مال منی یا مال مردم اگر مال منی دورت بگردم
قصد دل کندن ندارم از دو چشمانت ولی با نگاه سرد خود گفتی نمی خواهی مرا ...