دلم میخواست الان پیشت بودم
یجوری بغلت میکردم تموم دوریمون از هم و خستگیامون در بره ❤️🥺
گریه نمیکنم نه اینکه سنگم
گریه غرورم رو به هم میزنه
مرد برای هضم دلتنگیهاش
گریه نمیکنه، قدم میزنه
_ حامد عسکری
@Bavan89
..بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست...
@Bavan89
...باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست...
@Bavan89
مصلحت نیست ، قیاس ِ رخ ِ تو با خورشید ؛
شمس اگر اذن ِ طلوع از تو بگیرد هنر است : ))
باوانِمن..!
من و تایم به فدات♥️ تولدِ جیگر گوشمهههه👀🫀
از این که امسال تورو تو زندگیم دارم از خدا
خیلی خیلی خیلی ممنونم دورت بگردم من نفسم ♥️