باوانِمن..!
از سایه سنگین تو من کمترم آیا؟ بگذار به دنبال تو خود را بکشانم @Bavan89
ای عشق، مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم
@Bavan89
چاره ی درد من این است لبم بر لب تو
حرف من نیست ، ببین نسخه ی دکتر دارم !🫀✨️
@Bavan89
با اینکه دلم گفته مدارا کنم اما
ای داد از این دوری و از عشق تو بی داد
@Bavan89
چه زیبا گفت کوروش بزرگ:
محبوب همه باش! معشوق یکی!
مهرت را به همه هدیه کن؛ عشقت رابه یکی...
@Bavan89
آدم همیشہ بہ یڪے احتیاج دارہ تا باهاش در مورد همہ چیز همونجورے حرف بزنہ ڪہ با خودش حرف میزنه💔
@Bavan89
هر روز بیـشتـر به تـو دلبـستـه میشـوم
عشق از شناخت میگذرد، اتفاق نیست
@Bavan89